وبلاگ

نحوه صحیح ست کردن کتونی

ست کردن با کتونی

اگر از دسته افرادی که به پوشیدن کتونی علاقه دارید لازم است که نحوه ست کردن کتونی با دیگر لباس ها و داشتن استایل اسپرت را بدانید. کتونی از این جهت که در پا بسیار راحت هستند مورد استقبال قرار گرفته اند.

موضوع اصلی این است که کتونی مانند گذشته تنها برای استفاده در سالن ورزشی محدود نمی شود. کتونی برای ست کردن با هر لباسی مناسب است. آن ها هرگز از مد و فشن روز نمی افتند و ترکیب جذابی از مد و به روز بودن را به نمایش می گذارد.

ست کردن کتونی با انواع لباس ها

ست با شلوار جین

ساده ترین روش ست کردن کتونی اضافه شدن شلوار جین به استایل شما می باشد. پوشیدن کتونی با شلوار جین ترکیبی ساده و شیک برای استایل ها روزمره است که بیشتر افراد از آن استقبال می کنند.
انتخاب شما از بین جین اسکینی تنگ و چسبان باشد راسته یا حتی بوت کات و بگی برای خوش تیپ بودن با یک کتونی اورجینال کافی است. خوشبختانه امروزه تمامی سبک ها جین مد هستند و می توانید آن ها در دورهمی ،پیاده روی مسافرت بپوشید. توجه کنید که اگر می خواهید پایین تنه شما بلند تر و لاغر تر به چشم آید برای ست کردن شلوار جین اسکینی و چسبان را با کتونی ظریف استفاده کنید.

ست با کت شلوار

حتماً برای شما عجیب است که با کت و شلوار بتوان کتونی پوشید. اما این استایل یکی ازست ها مورد علاقه سلبریتی ها است که از آن زیاد استفاده می کنند. ترکیب کتونی با شلوار کلاسیک پارچه ای یا کتان یک ترکیب غیر معمولی اما مد روز است که در حال حاضر بسیار جذاب و مدرن می باشد. سبک دیگر آن شلوارهای پارچه ای پاکتی یا راسته کوتاه با کتونی ظریف ترکیب مدرن جذابی برای تمامی فصل ها می باشد.

مطالب پیشنهادی
کتونی کانورس را چگونه تمیز کنیم ؟
ست با دامن و پیراهن بلند

گروهی از بانوان که به دامن علاقه دارند می توانند دامن کلوش را با کتونی به راحتی ست کنند. البته که دامن بلند تا ساق پا مناسب است که این استایل بسیار متفاوت و خاص می باشد.

پوشیدن پیراهن بلند با کتونی استایل جذابی برای شما ایجاد می کند. برخی از بانوان فکر می کنند کتونی را فقط با شلوار می توان پوشید. اما این باور غلط است ست پیراهن بلند و کتونی زیبا تر از ست کتونی با شلوار است.

از آنجایی که دنیای مد و فشن همواره در حال تغییر و تحول است در حال حاضر پوشیدن دامن و پیراهن با انواع کتونی به ترند استایل کژوال که طرفداران زیادی دارد تبدیل شده است. برای داشتن یک استایل بی نقص با دامن و یا پیراهن در کنار کتونی بهتر است قد پیراهن یا دامن تا روی ساق پا باشد.

ست کردن با کتونی

انتخاب رنگ

اگر لباسی که انتخاب می کنید تک رنگ است کتونی شما می تواند هر رنگی داشته باشد. لباس ها مشکی و طوسی با هر رنگ کتونی می تواند ست شود. کتونی ها آبی رنگ می تواند با لباس ها به رنگ سبز ،سفید ،قهوه ای ست شود. کتونی ها سبز رنگ را می توانید با لباس ها به رنگ مشکی، آبی، رنگ ها خنثی ست کنید. رنگ ها متنوع کتونی را در دو نوع کانورس و ونس فروشگاه ایران کانورس می توانید مشاهده کنید.

جمع بندی

انواع استایل با کتونی را مورد بررسی قرار دادیم تا شما عزیزان ست کردن با کتونی در سبک پوشش ها مختلف را بدانید و علاقه خودتان را تشخیص دهید و طبق آن استایل متفاوت و خاصی را برای خود خلق کنید. برای این امر خرید کتونی اورجینال بسیار حائز اهمیت است که می توانید با مراجعه به فروشگاه ایران کانورس کتونی اورجینال باقیمت مناسب را خریداری کنید.

مطالب پیشنهادی
معرفی کتونی اسپرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *