وبلاگ

خرید کتونی ونس اورجینال

کتونی ونس اوجینال

تاریخچه کتونی ونس برمی گردد به سال 1966 میلادی که در شهر آناهیم ایالت کالیفرنیا شروع به فعالیت کرد. این برند مطرح و پرطرفدار در ابتدا با طراحی و فروش 3 مدل وارد بازار شد. کتونی ونس از دسته کفش ها ارزان قیمت نمی باشد. بنابراین لازم است تا قبل از خرید تشخیص دهید که کتونی ونس اورجینال باشد برای این کار باید همه چیز را از بسته بندی تا لوگو در طراحی کفش را بررسی کنید.

راه های تشخیص کتونی ونس اورجینال

بارکد خوان

جعبه کفش باید برچسبی داشته باشد که شامل اندازه کفش ،کشور تولید و بارکد باشد. از گوشی خود برای اسکن بارکد استفاده کنید بارکد باید با نوع کفش در جعبه مطابقت داشته باشد.

قیمت کتونی

کتونی ونس و کانورس از برندها معروف هستند که شروع قیمت آن ها پایین نیست. اگر فروشنده ای کتونی ونس را با قیمت پایین می فروشد به احتمال زیاد تقلبی است. برای اینکه از خرید خود اطمینان داشته باشید به فروشگاه ایران کانورس مراجعه نمایید یا از طریق سایت این فروشگاه خرید خود را انجام دهید.

ونس سبز

لایه اضافی داخل جعبه

برای حفاظت از کتونی ها باید لایه ای کاغذی پلاستیکی شفاف در جعبه باشد. روی این کاغذ پلاستیک لوگوی ونس هک شده است. اگر کاغذ وجود نداشته باشد این کفش به احتمال زیاد تقلبی است.

مطالب پیشنهادی
کتونی اسپرت مردانه
دقت به جعبه کفش

حتی جعبه ها کتونی ها ونس دارای کیفیت خوبی می باشند و بسیار خوب درست شده اند. باید یک مکانیزم قفل کننده وجود داشته باشد. به این شکل که یک زبانه در بالای جعبه قرار داده می شود و آن را بسته نگه می دارد. به طوری که جعبه های فیک اغلب فاقد مکامیزم بسته شدن هستند. قسمت بالای جعبه به دور جعبه چسبیده می شود و زبانه ای برای اینکار وجود ندارد.

جعبه کتونی

تگ مقوایی که به کفش آویزان است

هر جفت کتونی ونس باید دارای تگ کاغذی باشد که به آن بسته شده باشد، نشانه شرکت می باشد. اگر یک جفت ونس اورجینال در دست داشته باشید اندازه و فونت تگ کاغذی را مقایسه کنید، معمولاً دارای تگ ها بزرگی هستند.

فروشنده نیز اهمیت دارد

اینکه کتونی مورد نظر خود را از فروشگاه های معتبر و سایت ها شناخته شده که می توانید مشخصات کتونی با سایت اصلی مقایسه کنید و اطمینان حاصل کنید که کفش اورجینال تهیه کرده اید.

کتونی ونس اورجینال

ویژگی ها ونس

استایل کتونی ونس به گونه ای طراحی شده است که با اکثر استایل ها هماهنگ می شود و در زندگی روزمره همه افراد مورد توجه قرار گرفته است. تمامی کتونی ونس اورجینال در قسمت بالایی خود دارای آستر خاص بوده تا علاوه بر راحتی بسیار بالا سبب جلوگیری از تعریق و احساس راحتی بیشتر در آن دارید. کفی کتونی ونس کاملاً ارگونومیک بوده و موجب راحتی بسیار پا و جلوگیری خستگی یا پوشیدن طولانی مدت کتونی ونس می گردد.

ونس قرمز

لوگو و برند ونس

آرم و لوگو برند ونس بر روی هر دو لنگه کتونی ونس مشاهده می شود. که بسته به رنگ کتونی ونس مورد نظر رنگ لوگو متفاوت می باشد. به طور مثال بر روی ونس مشکی لوگو جهت جذابیت به رنگ سفید و بر روی ونس سفید لوگو به رنگ مشکی و بر روی ونس زنانه صورتی رنگ لوگو به رنگ مشکی طراحی شده است. شما هیچ کتونی ونس رنگی نمی توانید پیدا کنید که هارمونی رنگی دلنشین نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *