وبلاگ

استایل با آل استار مشکی

آل استار مشکی

کتونی کانورس آل استار توسط شرکت قدیمی و نامدار در آمریکا تاسیس شد. تاریخ ایجاد این شرکت به اوایل قرن بیستم و سال ۱۹۰۸ برمی‌گردد و اکنون نیز از زیر مجموعه‌های شرکت نایکی است. شهرت واقعی کتونی کانورس آل‌استار زمانی آغاز شد که به کفش رسمی تیم ملی بسکتبال آمریکا تبدیل شد. بسکتبال برای نخستین بار در سال ۱۹۳۶ به المپیک راه یافت و تیم ملی آمریکا در فینال این رقابت‌ها در برلین در مقابل کانادا به پیروزی رسید و مدال طلا را تصاحب کرد. کتونی کانورس، به‌دلیل دوام بالای کفش، طرح‌های متنوع و طراحی اسپرت، طرفداران زیادی در تمامی سنین و با جنسیت‌های مختلف دارد. کتونی آل استار یکی از برند های معروف کفش های کتانی است با استفاده از کفش کتانی به راحتی می توانید لباس های زیادی را ست کنید و بدرخشید. در این بین آل استار مشکی بسیار مورد استقبال جوانان قرار گرفته است.

کانورس به سرعت جای خود را در میان غول های بازار کفش پیدا کرد و با استقبال بی نظیری روبرو شد. امروزه کتانی آل استار در رنگبندی و طرح های مختلف ارائه می گردد و می توان براساس نوع لباس، یک ست زیبا برای خود ایجاد کنید. کانورس یک کتانی راحت، بادوام و با یک طراحی است که برای مردان و زنان به یک صورت می باشد. می توان گفت اکثر ما در نوجوانی، جوانی و یا میانسالی حداقل یکبار آل استار را پوشیده و از آن خاطره داریم.

آل استار مشکی

مشخصات آل استار مشکی

رویه این کفش ورزشی پارچه‌ای و از جنس کتان تهیه شده است. لایه داخلی کفش پارچه‌ای است و قابلیت گردش هوا به همراه دارد. این کفش ساق بلند است و توسط بند بسته می‌شود. اکثر مدل‌های این برند، دارای نوک گرد و پنجه نسبتا باریک هستند. گفتنی است، لایه محافظ از پنجه، به‌راحتی بیشتر پا در کفش کمک می‌کند. زیره کتانی آل استار کانورس ساقدار از لاستیک باکیفیت و بادوام در برابر فرسایش تولید شده است. همچنین، نام برند کانورس در قسمت پشت پاشنه و لوگوی برند در قسمت مچ، دیده می‌شود.

مطالب پیشنهادی
انتخاب کتونی پیاده روی

اگر به‌دنبال کتانی پارچه‌ای و ساده، در عین حال مقاوم برای استفاده روزمره خود هستید، این مدل می‌تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد. انتخاب کفش مناسب، ساده و راحت از مهمترین عوامل برای استفاده روزمره محسوب می‌شود. پس در هنگام خرید کتونی اسپرت باید دقت کافی داشته باشید.

 

نکته : کتونی آل استار مشکی بسیار مناسب برای استایل روزانه و ست کردن با استایل نیمه رسمی می باشد.

آل استار مشکی

نکات ست کردن با آل استار

  • رنگ های سبک و روشن تر برای فصل تابستان مناسب است و رنگ های تیره تر برای زمستان انتخاب شوند.
  • مدل ساق بلند آن پیراهن، دامن و شلوار جین فوق العاده می شود، در حالی که مدل ساق کوتاه آن را می توانید با هرچیزی که دوست دارید بپوشید.
  • خانم هایی ریز و درشت با پاهای کوتاه هرگز نباید کفش های آل استار با شلوار رنگ مشکی و یا رنگ های تیره ست کنند، چون این اتفاق باعث می شود پاهایشان کوتاه تر به نظر برسد.
  • کفش های کانورس آل استار با ساق کوتاه منجر به بلند تر شدن پاها می شوند بنابراین اگر کوچک اندام هستید از آن ها استفاده کنید.
در آخر

فروشگاه ایران کانورس ارائه دهنده انواع کتونی کانورس، آل استار و ونس با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *