وبلاگ

ساختن استایل اسپرت با کتونی

استایل اسپرت با کتونی

استایل اسپرت همان استایلی است که برای زمان پیاده روی و ورزش از آن استفاده می کنید. استایل اسپرت مناسب افرادی که علاقه دارند لباس های راحت بپوشند همه افراد در هر سنی و با هر جنسیتی این استایل را امتحان کرده اند. برای استایل اسپرت با کتونی باید نکات و اصولی را رعایت کنید که در این متن به این موارد می پردازیم.

استایل اسپرت با کتونی

کتونی مشخص ترین فاکتور در شناخت استایل اسپرت است. کتونی ها رنگارنگ با طرح ها متنوع از مدل ها کانورس و ونس موجود می باشد که برای تکمیل این استایل بسیار مناسب می باشد.

داشتن یک جفت کتونی اسپرت و مناسب همان چیزی است که هر فرد باید در کمد خود داشته باشد. به طوری که استفاده از یک کتونی اسپرت می تواند برای یک تفریح لذت بخش مناسب باشد. در این میان کتونی کانورس که حدود صد سال وارد بازار شده به عنوان یک کتونی اسپرت با اغلب تیپ ها بلوز و شلوار ترکیب می شود. البته این نوع کتونی به نام آل استار در بین مردم معروف می باشد و ست کردن آن با یک تی شرت سیاه یا سفید و یک شلوار جین افراد را جذاب تر می کند. از دیگر کتونی ها اسپرت می توان مدل ونس را نیز نام برد که بسیار سبک ،زیبا و راحت می باشد.

استایل اسپرت با کتونی

فاکتورهای استایل اسپرت

راحتی استایل

راحتی لباس ها اسپرت به مکان و فعالیتی که می خواهید انجام دهید بستگی دارد. لباسی را انتخاب کنید که احساس آزادی و راحتی در آن داشته باشید.

مطالب پیشنهادی
ست کردن با کتونی آل استار
رنگ استایل

رنگ یک انتخاب کاملا سلیقه ای است و محدودیتی در آن وجود ندارد. در استایل اسپرت می توانید از رنگ ها روشن و خنثی استفاده کنید در این بین تناسب رنگی بین آیتم ها را رعایت کنید. از رنگ های مانند سیاه و سفید می توانید بیشتر استفاده کنید چرا که هیچ وقت از مد نمی افتد و همیشه جذابیت خود را حفظ می کنند.

استایل اسپرت با کتونی

ست کردن آل استار

ست کردن آل استار با شلوار جین بسیار جذاب است. البته با نگاهی گذرا متوجه می شوید این کفش در همه جا کاربرد ندارد و باید تنها در برخی مکان ها استایل اسپرت با کتونی آل استار را داشته باشید. استفاده از جوراب های کلاسیک تمام سفید یا جوراب ها ساق بلند با کتونی آل استار ترکیب جذابی را رقم می زند. البته برای کشورهای اروپایی پوشیدن کتونی آل استار با شلوارک بسیار مناسب می باشد.

افرادی که به دنبال سبک های خاص و فراتر از سنتی هستند می توانند کتونی آل استار را در انتخاب خود قرار دهند چرا که این کفش سبک کلاسیک را ایجاد می کند.

نکات استایل اسپرت

استایل اسپرت در عین داشتن راحتی ،ظاهری جذاب و شیک برای شما خلق می کند. مهم ترین عامل در زیباتر به نظر رسیدن لباس ها در استایل اسپرت داشتن اعتماد به نفس کافی است. لازم است تا باور داشته باشید که به اندازه کافی خوب هستید و حس خوب بودن را در خودتان ایجاد کنید.

استایل اسپرت برای ورزشکاران بسیار مناسب می باشد. باقی افراد نیز ورزش کردن را در برنامه خود قرار دهند. چرا که اندام شما را مناسب نگه می دارد و کمک به سلامتی شما می کند.

مطالب پیشنهادی
استایل با کانورس ساقدار

استفاده از کفش و لباس مناسب شخصیت افراد را می سازد و به همین خاطر بسیاری از افراد به تیپ خود توجه ویژه ای دارند.

جمع بندی

برای داشتن استایل اسپرت با کتونی راحت کانورس و ونس و اینکه اطمینان داشته باشید کتونی اورجینال خریداری کرده اید می توانید به سایت فروشگاه ایران کانورس به نشانی www.iranconverse.com مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *