وبلاگ

چگونگی استایل با آل استار

استایل با آل استار

کتونی آل استار همیشه یکی از بهترین انتخاب ها برای شیک پوشان بوده چرا که در عین راحتی استایل را به خطر نمی اندازد. اگر به دنبال داشتن استایل با آل استار هستید در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا نکات کاربردی را بدانید و در سبک پوشش خودتان به کار ببرید.

تنوع استایل با آل استار

اگر قبلا از کتونی آل استار استفاده کرده اید می دانید که آن ها تقریباً با همه چیز ست می شود.

شلوار جین

شلوار جین اسکینی در رنگ ها مختلف سفید، مشکی و… به یک کتونی آل استار نیاز دارد.

تیپ متفاوت

آل استار با طرح ها فانتزی به خصوص برای نوجوانان و جوانان بسیار جذاب می باشد. البته که آل استار چرم نیز بسیار شیک و جذاب است.

شلوارک کمر بلند

ست جین با آل استار یک ترکیب جدا نشدنی هستند. اگر می خواهید شیک بودن را تجربه کنید شلوارک جین کمر بلند را با یک تی شرت ست کنید. همین کار کوچک می تواند ظاهر شما را کاملاً متحول کند.

لباس عروس

برخی از عروس ها هستند که کلیشه مد را می شکنند. تعدادی زیادی از بانوان با لباس عروسی فانتزی کتونی آل استار می پوشند. این استایل با آل استار ساختار شکن و بسیار هیجان انگیز است.

استایل با آل استار

نکات مهم

  • کتونی آل استار دخترانه روشن را می توانید با انواع شلوار جین تنگ و راسته بپوشید.
  • بهتر است که آل استار طرح دار را با شلوار جین ساده بپوشید.
  • اگر کتونی آل استار شما فسفری رنگ است حتماً شلوار را از بین رنگ ها خنثی مانند مشکی، خاکستری و قهوه ای انتخاب کنید.
  • هرگز آل استار را با شلوار ها بگی و دم پا گشاد نپوشید.
  • این نوع کتونی را با شلوارهایی که پاچه آن به سمت بالا تا زده شده نپوشید.
  • اگر کتونی آل استار شما سفید است آن را با شلوار جین سفید نپوشید.
  • آل استار را با مانتو شلوار پارچه ای نپوشید.
  • هیچ گاه آل استار را با بندها شل و باز نپوشید. چرا که مهم ترین ویژگی که باعث زیبایی این نوع کتانی شده فیت بودن آن در پا است.
مطالب پیشنهادی
راهنمای خرید کتونی لژدار

استایل مردانه با آل استار

کتونی آل استار به دلیل جذابیت طرح زیبا و کیفیت در بین آقایان نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. به طوری که استایل با آل استار برای آقایان منحصر به فرد و خاص می باشد. به طور معمول آقایان از گروه رنگ ها مشکی، آبی و رنگ ها تیره به جز رنگ قرمز آل استار خود را انتخاب می کنند. به این ترتیب آقایان نه تنها می توانند برای گشت و گذار و تفریح استفاده کنند بلکه برای مواقعی که سرکار حضور دارند می توانند از این نوع کتونی بهره ببرند تا در حین کار راحت باشند.

استایل دخترانه با آل استار

استایل با آل استار در بین دختران جوان طرفداران زیادی به خود اختصاص داده است. چرا که این نوع کتونی زیباترین و جذابترین تیپ را برای دختران به ارمغان می آورد برای داشتن استایل شاد و پرانرژی می توانید از رنگ ها قرمز ،صورتی ،زرد ،سبز بپوشند که به این افراد استایل فانتزی می بخشد.

استایل با آل استار

جمع بندی

اگر به دنبال یکی از کتونی ها دوست داشتنی و زیبا برند کانورس هستید مدل آل استار انتخاب بسیار خوبی برایتان می باشد. برای خرید کانورس و آل استار اورجینال می توانید به فروشگاه ایران کانورس یا سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *