وبلاگ

چگونگی ست کردن کتونی با سایر لباس ها

استایل با کتونی

کتونی و کفش نه به عنوان یک اکسسوری بلکه به عنوان نقطه عطف برخی از استایل ها از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از عناصر جدا نشدنی از تیپ افراد که نقش مهمی در پوشش آن ها دارد کتونی است. کاملاً حق دارید که طرفدار آن باشید چرا که با این کفش نرم و راحت هر چقدر راه بروید و سرپا بایستید خسته نمی شوید.

استایل با کتونی

کتونی با شلوار جین تنگ اولین انتخاب است. این ترکیب یک استایل ثابت است که به عوامل مختلفی چون قد شلوار ،میزان تنگی شلوار، مدل کتونی بستگی دارد.
نوع دیگری از استایل ترکیب شلوار جین راسته با کتونی است. که یکی از استایل های مدرن و ساده این روزها می باشد. در ست کردن این مدل شلوار جین باید حواستان به قد آن باشد. شاید فکر می کردید که کتونی را فقط با شلوار جین می توانید بپوشید. در صورتی که در دنیای مد و فشن که دنیای شکستن قوانین است. به صورتی است که می توانید کتونی را با دامن یا پیراهن بلند بپوشید. یک ترکیب ترند کژوال و دخترانه است که طرفداران زیادی دارد.

استایل با کتونی

این روزها شلوارها گشاد طرفداران زیادی پیدا کرده است. این شلوارها معمولا با هر کفشی ست می شوند. شلوار گشاد یکی از گزینه مناسب برای استایل با کتونی است که جزء استایل ها خیابانی و مدرن محسوب می شود. نکته مهم در مورد این ست توجه به قد شلوار است. برای پوشیدن این سبک شلوارها با کفش ها ورزشی بهتر است پاچه شلوارتان یا بالا مچ یا کاملاً روی کتونی قرار گیرد.

مهمترین نکته در مورد پوشیدن کتونی ساقدار در نظر گرفتن قد شلوار یا دامنتان است. توجه داشته باشید لباسی که انتخاب می کنید باید بالاتر از ساق این کتونی قرار گیرد.

استایل با کتونی

نکات مهم

کتونی را برای مناسبت‌های درست و به‌ جا که برای آن ساخته شده‌اند، بپوشید. کفش کتونی بسیار جذاب است، اما آن‌ها جایگزینی برای کفش‌های پاشنه بلند نیستند. شما می‌توانید با اکثر لباس‌های نیمه‌ رسمی و کژوال از کفش‌های کتونی استفاده کنید. اما بهتر است بدانید آن‌ها برای هر مناسبت (مانند عروسی‌ها) مناسب نیست. خطای بیش از حد، زیبایی استایل شما را تحت‌تاثیر قرار خواهد داد.

برای اینکه استایل با کتونی بی نظیر و عالی داشته باشید. در مرحله اول لازم است بدانید که این کفش ها معمولا مناسب افرادی هستند که قد بلند و پاها کشیده دارند.

اگر از جوراب همراه با شلوار و کتونی استفاده می کنید. توجه کنید که حتما جورابتان از قد شلوار بلند تر باشد. تا ساق آن زیر شلوارتان قرار بگیرد و ظاهری یکدست شکل گیرد.

در انتخاب قد شلوارتان دقت به خرج دهید. سعی کنید شلواری انتخاب کنید که یا از مچتان بالاتر باشد یا روی کتونی قرار گیرد.

با همه این توضیحات در برخی استایل با کتونی که بسیار ترند شده است. می توانید کتونی با دامن یا پیراهن ست کنید به شرطی که قد این لباس ها از مچتان بالاتر باشد.

اگر هنوز جای کتونی راحت در میان کمدتان خالی است. بهتر است عجله کنید و خرید کتونی مناسب و اورجینال از فروشگاه معتبر مانند فروشگاه ایران کانورس اقدام نمایید.

استایل با کتونی

نگهداری از کتونی

آن‌ها را تمیز نگه دارید. مهم نیست کتونی شما چقدر گران‌ قیمت باشد. اگر تمیز و خوش‌ بو نباشند، اثر آن بر روی زیباتر کردن استایل‌تان از بین می‌رود. نگهداری مناسب کتونی شامل شستن بندها، از بین بردن بوها، دستمال کشیدن قسمت‌های بیرونی و استفاده از مواد مخصوص شستشو و نگهداری کفش است.

جمع بندی

اگر از افرادی هستید که به سبک پوشش و تیپ خود اهمیت می دهید و در عین حال راحتی در پوشش را دوست دارید برای انتخاب کفش بهترین گزینه کتونی است. استایل با کتونی کار سختی نیست با دانستن چند نکته می توانید تیپ خاص و چشم گیری با کتونی داشته باشید. برای خرید کتونی اورجینال و با کیفیت می توانید به سایت ایران کانورس مراجعه نمایید و از کتونی ها کانورس و ونس موجود دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *