وبلاگ

راهنمای استایل کژوال با کانورس

استایل کژوال با کانورس

کانورس فراتر از یک کتونی معمولی است. در حالی که به یک جفت کفش اسپرت نیاز دارید کانورس بهترین گزینه است. جالب است که این سبک کتونی با هر لباسی ست می شود. به خصوص استایل کژوال با کانورس بسیار مورد استقبال جوانان گرفته است که به دنبال پوشش راحت و آزاد می باشند.

مطالب پیشنهادی
چگونگی تمیز کردن کتونی

استایل کژوال با کانورس

به طور کلی استایل کژوال به معنای استایلی سبک و راحت است. برخی از افراد فاکتورها اصلی سبک و مدل استایل کژوال را شلوار جین ،تی شرت، ژاکت بافت پشمی، کتونی کانورس می دانند. در هر جایی که نیاز است با لباس خود احساس راحتی کنید این استایل بهترین گزینه می باشد. برای ترکیب این استایل بهتر است به سراغ یک مانتوی راحت یا شومیز بلند به همراه شلوار جین و کتونی اسپرت بروید.

در نهایت استایل کژوال به این معنی است که شما با لباسی که به تن دارید احساس راحتی و سبکی داشته باشید و بدون زحمت بتوانید به صورت روزمره از آن استفاده کنید. می توانید یک استایل بی نظیر و شیک در عین سادگی برای خود ایجاد کنید و از آن در موقعیت ها مختلف استفاده کنید.

استایل کژوال با کانورس

کتونی کانورس

زمانی که می خواهید یک استایل کژوال یا خیابانی داشته باشید بهترین انتخاب کتونی می باشد. همانطور که گفته شد استایل کژوال به معنی راحتی می باشد در بین انواع کفش کتونی راحتی بیشتری دارد. می توانید استایل کژوال با کانورس یا ونس که احساس راحتی دارید ست کنید. در زمان خرید کتونی اسپرت حتما به رنگ آن دقت داشته باشید و رنگی را انتخاب کنید که بتوانید با تعداد بیشتری از لباس هایتان ست کنید.

نکات کلیدی

کتونی کانورس که مدل باریک و ظریفی دارد در کنار شلوار و پیراهن گشاد و اورسایز بسیار خوب می شود.

امروزه بسیاری از افراد کتونی را با استایل رسمی خود شامل کت و شلوار یا کت و دامن ست کرده در این صورت یک ترکیب جدید را ایجاد می کند. در این مواقع انواع کتونی ونس و کانورس گزینه مناسبی می باشد.

مطالب پیشنهادی
ساختن استایل اسپرت با کتونی

از جمله مکان های که بانوان در آنجا به یک استایل راحت و شیک نیاز دارند محل کار است. داشتن ظاهری زیبا و در عین حال ساده و راحت و مطابق مد روز یکی از اهداف استایل کژوال است.

استایل کژوال با کانورس

استایل ها متنوع با کانورس

همراه با کت

در حالی که به دنبال استایلی هستید که با آن راحت باشید و کمی غیر رسمی باشد. تنها لازم است همراه با کت و شلوار کتان یا جین خود یک کانورس جذاب بپوشید. در عین داشتن احساس راحتی که خواهید داشت و هم یک تیپ فوق العاده دارید.

با شلوار جین قد 90

ترکیب شلوار جین و کانورس یک ترکیب فوق العاده است. در حالی که دوست دارید به چشم بیاید شلوار جینی را انتخاب کنید که قد آن تا ساق پای شما باشد. در این صورت کانورس زیبا شما به راحتی دیده می شود.

همراه با لگ

با شلوارهای لگ که احساس راحتی می کنید می توانید یک کتونی کانورس سفید بپوشید تا استایل شما را فوق العاده کند.

استفاده از رنگ ها خنثی

سفید ،بژ ،مشکی و… از گروه رنگ های که بیشتر به صورت تک رنگ ست می شوند. انتخاب آن ها با یک کانورس رنگ جیغ و پر رنگ می تواند استایل شما را متحول کند.

استایل ساده

در حالی که می خواهید به استایل ساده و راحت خود وفادار باشید. ترکیب بلوز ،تیشرت ساده ،کت ها ، شلوار جین و مشکی و… این تم ساده را تا پای خود ادامه ددهید. در انتخاب کتونی کانورس خود کمی جسورانه و فانتزی عمل کنید.

استایل کژوال با کانورس

جمع بندی

کانورس این برند معروف آمریکایی بیش از 100 سال است که کتونی اسپرت خود را تولید می کند و یک آیتم کاربردی است. کانورس با ارائه یک سبک کلاسیک به مشتریان هرگز از جذابیت آن کاسته نشده است. این نوع کتونی که با هر نوع استایل و سبک پوششی مناسب می شود استایل کژوال با کانورس از این دسته می باشد. برای خرید کانورس اورجینال می توانید به سایت فروشگاه ایران کانورس به نشانی    www.iranconverse.com  مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *