وبلاگ

شناسایی کتونی اورجینال

تشخیص کتونی اورجینال

امروزه در بازار به اندازه ای جنس ها تقلبی و فیک زیاد شده است که تشخیص کتونی اورجینال از تقلبی کار هر کسی نیست. پس بهتر است اطلاعات و آگاهی خودمان را در زمینه کتونی اورجینال بالا ببریم تا انتخاب مناسبی داشته باشیم.

راه های تشخیص کتونی اورجینال

لوگو برند

لوگوی هر برندی از نایک ، آدیداس، ونس و کانورس به هیچ وجه استیکر نیست. لوگو اصلی برند بر روی کفش حک شده است یا اینکه روی کفش دوخته می شود. به این صورت که لوگو روی زبانه کفش یا روی کفی قرار می گیرد. بنابراین اگر لوگو کفش به صورت استیکر بود به معنی تقلبی بودن آن است.

بارکد

در اکثر کتونی ها در زیر زبانه یک بارکد وجود دارد. که توسط آن اصل بودن کتونی را متوجه می شوید. تنها لازم است که کد را به همراه نام برند در گوگل سرچ کنید. در صورتی که عکس کفش با کفش انتخابی شما یکی باشد می توانید از اصل بودن آن اطمینان پیدا کنید.

قیمت

قیمت یکی از فاکتورهای اصلی و مهم در تشخیص کتونی اورجینال می باشد. در صورتی که کتونی از برند معروف را با قیمت پایین مشاهده کردید بدانید که تقلبی است. برای اطلاع از قیمت کتونی اورجینال بهتر است به سایت اصلی آن برند مراجعه کنید.

جعبه کفش

به طور معمول کفش ها تقلبی دارای جعبه های بی کیفیت هستند. تولید کنندگان کتونی ها تقلبی از هر روش و ترفندی استفاده می کنند تا قیمت نهایی محصول را کاهش دهند. به همین دلیل از مواد نامرغوب در تولید کفش و جعبه استفاده می کنند تا بتوانند سود بیشتری کسب کنند.

مطالب پیشنهادی
چگونگی ست کردن کتونی با سایر لباس ها

تشخیص کتونی اورجینال

دوخت کفش

یکی از روش ها تشخیص کتونی اورجینال دوخت کفش می باشد. که می توانید این فاکتور را در کتونی تقلبی با کتونی اورجینال مقایسه کنید. به این صورت است که در کفش ها تقلبی بازار به نسبت محصول اورجینال بسیار ضعیف بوده و با مقایسه این دو می توان به راحتی به اصل یا فیک بودن پی برد.

وزن کفش

همه کتونی ها تولیدی برندهای برتر دنیا وزن مشخصی دارند. یکی از بهترین روش ها برای تشخیص کتونی اورجینال از نوع فیک وزن آن است.

توجه به جزئیات

به محل قرار گیری لوگو در کتونی اصل دقت کنید و آن را با کتونی فیک مقایسه کنید. بعضی از قسمت های کفش اورجینال رنگی هستند ولی در کفش فیک اینگونه نیست. به این نکات توجه داشته باشید. هر گونه جزئیات باید روی کتونی حک شده باشد.

تشخیص کتونی اورجینال

چرا کتونی فیک تولید می شود؟

همانطور که می دانید شرکت ها معروف و معتبر مانند نایک ،پوما ،آدیداس برندهای شناخته شده و بسیار پرطرفدار هستند. افراد سود جو سعی می کنند با کپی کردن این برند ها محبوب اقدام به تولید کتونی ها فیک با کیفیت بسیار پایین وارد بازار کنند. به صورتی که تنها شکل ظاهری کتونی مشابه برند اصلی می باشد و با این ترفندها توانستند افرادی را به سمت خرید این کتونی ها جذب کنند.

جمع بندی

با توجه به توضیحات و نکاتی که در بالا بیان شد دیگر به راحتی می توانید کتونی فیک از اورجینال را تشخیص دهید و از خرید که انجام می دهید اطمینان داشته باشید. البته که خرید کردن از فروشگاه ها معتبر مانند فروشگاه ایران کانورس دیگر احتیاج به بررسی و تحقیق کردن راجب کتونی مورد نظر نمی باشد.

مطالب پیشنهادی
کتونی راحت بپوشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *