وبلاگ

کتونی کانورس را چگونه تمیز کنیم ؟

مطالب پیشنهادی
ست کردن با کتونی آل استار

کتونی کانورس جایگاه ویژه ای در تیپ و استایل جوانان دارد به طوری که آن را می توانند با هر سبکی ست کنند. در صورتی که از طرفداران کتونی کانورس هستید و از این نوع کتونی استفاده می کنید. لازم است که راه های تمیز کردن کتونی کانورس را بدانید. که با چه روش ها می توانید راحت تر و ساده تر کتونی تمیز و مرتبی داشته باشید.

تمیز کردن کتونی کانورس

پارچه کنواس پارچه ساده و بافته شده از کتان تا حدودی لنین است. این پارچه محکم و سنگین است به دلیل جنسی که دارد کاربردهای دیگر نیز دارد. در مجموع برای شستن کتونی از ماشین لباسشویی استفاده نکنید.
در مرحله اول بهتر است با یک پارچه تمیز و نم دار کثیفی ها سطحی روی کتونی را از بین ببرید. محلول تمیز کننده برای تمیز کردن کتونی را انتخاب کنید. ترکیبی که انتخاب می کنید برای از بین بردن لک ها و کثیفی ها کلی می باشد. در یک کاسه دیگر آب گرم و تمیز بریزید با پارچه تمیز برای از بین بردن مواد شوینده باشد. بندها و کفی کتونی را بردارید. در نهایت بگذارید کتونی ها در هوای آزاد خشک شوند.

تمیز کردن کتونی کانورس

پیشنهاد چند ماده شوینده

مایع ظرف شویی ،شامپو رقیق شده توسط آب ، استفاده از خمیر دندان ، محلول جوش شیرین و سرکه از این شوینده ها برای تمیز کردن کتونی کانورس می توانید استفاده کنید.

تمیز کردن کف کتونی

در حالی که تمیز کردن خود پارچه و داخل کتانی اهمیت بالایی دارد. تمیز بودن کف کتانی هم بسیار مهم است. در ابتدا لازم است که گل و لای آن را تمیز کنید. می توانید برای بهتر تمیز شدن چند مرتبه این کار را انجام دهید و برای از بین بردن کثیفی بین شیارها می توانید از یک برس پلاستیکی یا مسواک کمک بگیرید. روش های مختلفی برای پاک کردن کف کتونی وجود دارد. می توانید از محلول آب و صابون ، خمیردندان ،جوش شیرین و…. برای کف کتونی استفاده کنید اما هرگز از وایتکس استفاده نکنید.

مطالب پیشنهادی
پوشیدن کتونی تخت

تمیز کردن بند کتونی

تمیز کردن بند کتونی کار بسیار راحت و آسانی است. به این ترتیب که بندها را داخل ظرف آب گرم و صابون بیندازید و اجازه دهید تا خیس بخورد. برای بندها سفید می توانید مقدار کمی مواد سفید کننده هم به آن اضافه کنید تا رنگ آن ها زنده شود. اگر بندها شما فرسوده یا لکه روی آن ها پاک نمی شود بهتر است بند جدید برای آن تهیه کنید.

تمیزکردن کفی کتونی

کفی های کفش هم مانند خود کفش نیاز به تمیز کردن دارند. روش تمیز کردن این است که کفی کتونی را در محلول آب گرم و صابون خیس کنید. راه دیگر می توانید آن ها در محلول آب و سرکه سفید به نسبت یک به یک خیس کنید تا ضدعفونی شوند. نکته ای که باید رعایت کنید این است که تا کاملا خشک نشده اند آن ها داخل کفش نگذارید. همچنین می توانید آن ها زیر نور خورسید خشک کنید. برای اینکه کفی ها سالم بمانند حداقل دوبار در ماه آن ها تمیز کنید.

جمع بندی

کتونی کانورس از دسته کفش ها هستند که از مد خارج نمی شوند. برای اینکه شیک پوش باشید بهتر است که همیشه حواستان به کتونی هایتان و تمیزی آن ها باشد. سعی کنید که از آن ها مراقبت کنید تا لازم نباشد برای تمیز کردن به زحمت بی افتید. به این صورت که اگر لکه کوچکی دیدید سریعاً آن را پاک کنید. با راه های که بیان شد از نحوه تمیز شدن کتونی آگاهی پیدا کردید. در صورتی که قصد خرید کتونی کانورس یا ونس دارید می توانید به سایت فروشگاه ایران کانورس مراجعه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *