وبلاگ

چگونگی تمیز کردن کتونی

تمیز کردن کتونی

خرید کتونی اسپرت و ورزشی برای همه افراد دوست داشتنی می باشد. به طوری که تا مدت ها پوشیدن آن ها بسیار لذت بخش است. اما برای هر فردی رخ می دهد که بعد از پوشیدن کتونی دچار کثیفی یا لکه بر روی آن شود. در این زمان سوال پیش می آید که چگونه و با چه روشی برای تمیز کردن کتونی باید اقدام کرد؟

روش ها تمیز کردن کتونی در هر نوع جنسی

در مرحله اول کف کتونی را تمیز کنید چرا که زیره کتونی شما به طور مستقیم با کف خیابان در تماس است. جزء کثیف ترین بخش کفش به حساب می آید. بهتر است در هفته یک بار از برس استفاده کنید و بعد از پاک شدن گل و لای زیره با کمک آب گرم و مایع شروع به شستن کتونی ها کنید. بعد از آبکشی بگذارید در محیط تا خشک شود.

تمیزی بند کتونی این مرحله از تمیز کردن را همیشه در الویت قرار دهید. برای شستن بند ها لازم است تا از کفش جدا شوند. البته می توانید بندها را در ماشین لباسشویی بیاندازید یا اینکه با مقدار کمی مایع شستن بندها را انجام دهید. راه دیگر که اگر حوصله شستن بند را ندارید می توانید یک جفت بند جدید خریداری کنید.

تمیز کردن زبانه، که با تمیز کردن این قسمت می توانید به زیبا تر شدن کفش کهنه خود بی افزاید. چرا که این بخش در دید قرار دارد که با تمیز کردن آن موجب بهتر شدن ظاهر کتونی خواهید شد. برای پاک کردن آلودگی زبانه از پارچه ای آغشته به صابون کمک بگیرید.

مطالب پیشنهادی
ست کردن با کتونی ساقدار

شستن کتونی

از چه مواد شوینده ای می توان استفاده کرد؟

خمیر دندان برای تمیز کردن کتونی به کار می رود. به این صورت که اگر کتونی شما از جنس پارچه نباشد می توانید از خمیر دندان استفاده کنید. تمیز کردن با خمیر دندان کار ساده و سریعی می باشد و زمان کمی از شما می گیرد. تنها کاری که باید انجام دهید خیس کردن کتونی است. بعد از این مرحله باید با کمک مسواک خمیر دندان را به تمام قسمت ها کفش بزنید. در این مرحله کمی صبر کنید و سپس با کمک یک حوله نم دار سطح کتونی را پاک کنید. در نهایت برای از بین بردن خمیر دندان، کفش را با آب ملایم بشویید.

نکته : برای تمیز کردن کتونی رنگی بهترین کار استفاده از یک دستمال نخی بدون مواد شوینده است. چرا که مواد شوینده ای که دارای سفید کننده هستند در صورت استفاده امکان دارد تغییر رنگ در کتونی ایجاد کند.

شستن کتونی

نکاتی برای نگهداری بهتر کتونی

هر زمان که به منزل باز می گردید چک کنید که کتونی هایتان تمیز است. چرا که تمیز کردن به موقع و زود هنگام آلودگی از روی کفش می تواند کمک کند تا طول عمر کفش شما افزایش پیدا کند.

تمیز کردن سریع لکه از روی کتونی بسیار مهم است. چرا که اگر پاک کردن آلودگی به تاخیر بی افتد موجب می شود جای آن روی کفش باقی بماند و زمان بیشتری باید برای تمیز کردن آن صرف کنید.

نکته آخر اینکه برای تمیز ماندن کفش ها استفاده کردن از پوشش محافظتی می باشد که برای کفش ها جیر و چرم بسیار کاربردی هستند. همانطور که می دانید مراقبت کردن از کفش هایی که جنس آن ها از چرم و جیر است بسیار سخت تر از سایر کفش ها می باشد.

مطالب پیشنهادی
استایل با آل استار مشکی

تمیز بودن کتونی سفید

جمع بندی

همانطور که در متن بالا گفته شد تمیز بودن کفش و کتونی بسیار مهم است. با تمیز کردن کتونی خود موجب می شوید تا عمر آن ها بیشتر شود. ضمن اینکه با شسته شدن مرتب کتونی ها می توانید از بو گرفتن پاهای خود جلوگیری کنید.

برای خرید کتونی اورجینال کانورس و ونس می توانید به سایت یا فروشگاه ایران کانورس مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *