وبلاگ

راهنمای خرید کتونی ورزشی

خرید کتونی ورزشی

کتونی ها متنوع و گوناگونی در بازار یافت می شود که هر کدام دارای ویژگی ها خاص می باشد. در زمان خرید کتونی ورزشی باید به یکسری از نکات توجه داشته باشید تا بتوانید کتونی مناسب برای خود انتخاب کنید.

معیار خرید کتونی ورزشی

میزان راحتی کتونی

میزان راحتی پا در کتونی ورزشی به عوامل مختلف بستگی دارد. که یکی از مهم ترین آن ها اندازه بودن سایز آن در پا می باشد. معنی اندازه بودن کتونی در پا یعنی طول و عرض و ارتفاع کتونی باید فضای آزادی را برای پا ایجاد کند. در صورتی که می خواهید خرید کتونی ورزشی خوبی داشته باشید باید صبح ها برای خرید راهی شوید. چرا که سایز پا در این زمان بزرگ تر است و هنگام امتحان کتونی حتما از جوراب استفاده کنید.

خرید کتونی ورزشی

وزن کتونی ورزشی

یکی از نکته ها که در زمان خرید کتونی ورزشی باید دقت کنید سبکی آن است. در صورتی که می خواهید در زمان ورزش کردن احساس راحتی داشته باشید نباید از کتونی سنگین استفاده کنید. چرا که سبب خستگی پاهای شما می شود. تولید کنندگان کتونی ورزشی برند های معروف مانند آدیداس ، پوما ، ونس و کانورس در تولید کتونی از مواد بسیار سبکی استفاده می کنند.

نرمی و انعطاف پذیری کتونی

هر چقدر کتونی شما نرم و انعطاف پذیر باشد راحتی بیشتری را برایتان فراهم می آورد. برای اینکه از نرم بودن کتونی مطمئن شوید باید پنجه و پاشنه آن را به سوی هم تا کنید. اگر بعد از این روش کتونی به حالت اولیه خود بازگشت از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است. بیشتر کمپانی ها کتونی برای تولید لایه میانی زیره کفش ورزشی از موادی استفاده می کنند که انعطاف پذیری خوبی دارند. اگر کتونی شما منعطف نباشد ممکن است به تاندون و عضله ها پا و کمر آسیب وارد کند.

مطالب پیشنهادی
خرید کتونی آل استار اورجینال
تهویه داشتن کتونی

یکی از نکات مهم در زمان خرید کتونی ورزشی این است که کتونی قابلیت نفوذ هوا به داخل را داشته باشد. هنگامی که مشغول انجام فعالیت ها ورزشی هستید به طور مثال می دوید یا راه می روید داخل کفش شما عرق می کند و سبب می شود که هوا در آن گردش نداشته باشد. که در نهایت با بروز بوی بد ،مریضی ها عفونی و قارچ همراه می شود.

کتونی ورزشی

نکات

حتما باید در زمان استفاده از کتونی ورزشی احساس راحتی داشته باشید. و قوس هایی که در بین زیره کتونی وجود دارد سبب می شود فشاری که هنگام راه رفتن یا دویدن ایجاد می شود از طریق این لایه ها دفع شوند و هیچگونه فشاری به پا منتقل نشود.

کفی کفش با گذر زمان پوسیده می شود و قابلیت محافظتی خود را از دست می دهد. هنگامی که کتونی شما پوسیده می شود باید کتونی ورزشی خود را عوض کنید.

کتونی ورزشی

جمع بندی

موارد مهم و تاثیرگذار برای خرید کتونی ورزشی را در بالا بیان کردیم. یکی دیگر از موارد خرید از فروشگاه معتبر مانند فروشگاه ایران کانورس است که می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین یعنی از طریق سایت خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *