وبلاگ

ونس بند دار اورجینال

ونس بند دار

برند ونس از تولیدات کشور آمریکا که انواع کفش و کتونی راحتی و روزمره اورجینال را در دو دسته ونس مردانه و ونس زنانه وارد بازار می کند. این نوع کفش با طراحی ها مختلف و متفاوت از ساده و شطرنجی تا پلنگی بسیار ترند شده است. به علاوه اینکه ونس بند دار از پرکاربرد ترین ها است و رنگ سفید و مشکی آن با انواع استایل زیبا می شود.

ونس بند دار مشکی با خط سفید

این نوع کفش ونس بسیار راحت و اسپرت است که طراحی آن متناسب با پوشش امروزی جوانان است. کفشی واقعا زیبا و شیک و سبک که می تواند به زیبایی استایل اسپرت شما بی افزاید. این مدل از کفش ونس از آن دسته کفش های است که هر فردی با سلیقه متفاوت آن را می پسندد و تمایل به خرید ونس پیدا می کند. برای ست کردن و استایل با ونس می توانید آن را با انواع شلوار جین یا کتان بپوشید.

ونس بند دار

 

ویژگی ها کفش ونس بند دار

  • اسپرت و سبک
  • کیفیت بسیار عالی
  • فوق العاده نرم
  • پرفروش ترین رنگ سفید و مشکی

انواع ونس

همانطور که گفته شد برند ونس یکی از با اصالت ترین و پرفروش ترین برندهای سبک خیابانی به ویژه در زمینه تولید کتونی است. ضمن اینکه اصالت خود را حفظ کرده است در رنگ ها متنوع تولید و عرضه می شود. به همین خاطر استقبال طرفداران خود را به دنبال دارد. این برند برای هر کتونی یک اسم خاص تعریف کرده است که متناسب با کارایی آن محصول می باشد. از انواع مدل ونس می توان به مدل ها  Slip-On ، Authentic ، Oldskool  اشاره کرد.

ونس بند دار

مشخصات ونس

پوشش داخلی پارچه ای که سبب افزایش ورودی و خروجی هوا می شود.

کتونی ونس بند دار با الهام گرفتن از سبک زندگی خیابانی کالیفورنیا یک کفش که نماد استفاده روزمره می باشد.

با خطی که از اولین روز ایجاد شد و آن را حفظ کرده است برسادگی و ظرافت سبک و استایل روازنه شما تاکید می کند.

دوخت با دوام برای استفاده طولانی مدت مناسب می باشد.

رویه کفش از جنس مناسبی که برای گردش جریان هوا بسیار عالی می باشد.

ونس بند دار

جمع بندی

کتونی برای استفاده روزمره بسیار راحت و سبک می باشد. به خصوص کتونی ونس در مدل ها متنوع و با رنگ بندی ها شاد و بسیار جذاب برای استایل ها اسپرت زیبا و شیک می باشد. برای خرید ونس اورجینال می توانید به سایت فروشگاه ایران کانورس مراجعه نمایید و از بین مدل ها موجود با در نظر داشتن سلیقه و کاربردی که می خواهید انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *