وبلاگ

ست کردن کتونی در استایل مینیمال

کتونی در استایل مینیمال

مینیمالیسم نوعی نگرش است که در ابعاد مختلف زندگی انسان مدرن راه پیدا کرده است. استایل مینیمال در واقع به معنی پیاده کردن معیارها و عناصر کلاسیک در قالب مدرن و امروزی است. اگر براساس این سبک لباس بپوشید، دارای ظاهری ساده و بی زرق و برق و همین اینکه طبق استاندارهای جهانی جذاب خواهید بود. از کتونی در استایل مینیمال گرفته تا شلوار و بلوز و اکسسوری ها که کمک می کنند تا انتخاب آزادانه و راحت داشته باشیم.

در استایل مینیمال از رنگ ها طبیعی استفاده کنید مانند سفید، مشکی ، بژ ، کرم و قهوه ای و… با پوشیدن شلوارهای جین ،کت ها تک رنگ، دامن و هر چیز دیگری که به نظر شما مناسب می باشد. برای انتخاب کفش مناسب استایل مینیمال جای نگرانی نیست چرا که در این استایل راحت ترین کتونی را انتخاب می کنید.

کتونی در استایل مینیمال

کتونی ها چرم را هرگز فراموش نکنید به خصوص رنگ ها تیره مانند مشکی و قهوه ای که پایه و اساس سبک مینمالیسم را تشکیل می دهد. اگر به استایل مینیمال علاقه دارید کتونی مشکی و سفید را در الویت قرار دهید. اگر قصد دارید لباس خود را با کتونی رنگی ست کنید در استفاده از رنگ ها افراط نکنید. پیشنهاد ما به شما عزیزان یکی از لباس ها رنگ شاد و باقی را از رنگ ها خنثی انتخاب نمایید.

آل استار

استایل مینیمال به فصل خاصی محدود نمی شود و می توانید لباس ها زمستانی خود را براساس این سبک انتخاب کنید. یک پالتو شتری رنگ، شلوار جین و آل استار قهوه ای یا مشکی می تواند از شما یک استایل جذاب و شیک بسازد. دقت کنید در استایل مینیمال مجاز به استفاده از کتونی ها چند رنگ نیستید.

مطالب پیشنهادی
ست کردن با کتونی آل استار

کتونی در استایل مینیمال

رنگ ها در استایل مینیمال

هوادران استایل مینیمال بیشتر رنگ ها سفید ،خاکستری ،سرمه ای و مشکی را انتخاب می کنند. البته این استایل به معنی حذف سایر رنگ ها نمی باشد. البته که می توانید رنگ ها مختلف را با رنگ ها خنثی بپوشید. به طور مثال می توانید یک تیشرت یا شومیز رنگ روشن را به همراه شلوار جین مشکی یا شلوار گشاد بپوشید و کتونی استایل مینیمال که به صورت تک رنگ است را فراموش نکنید.

حتما دقت کنید که نباید کل لباس ها و کتونی شما یک رنگ باشند. بلکه باید رنگ ها هم طیف را در کنار یکدیگر قرار دهید. در زمان خرید کتونی و لباس ها حتما رنگ ها خنثی را انتخاب کنید.

کتونی در استایل مینیمال

 

استایل مینیمال دخترانه

برای لباس پوشیدن به این سبک می توانید یک شلوار جین آبی روشن، یک کت یا مانتو مشکی ، یک شومیز سفید و یک جفت کتونی مشکی می تواند یک استایل مینیمال دخترانه شیک و جذاب را رقم بزند.

نکته : اگر می خواهید استایل مینیمال داشته باشید جزئیات در استایل شما اهمیت خاصی پیدا می کند. کیفیت پارچه و دوخت آن ،کیفیت و نوع رنگ ها ، تناسب کیفیت طرح ها روی لباس مواردی هستند که باید مورد توجه قرار گیرد.

ست با کتونی آل استار

جمع بندی

اگر دوست دارید پوشش و استایل و کتونی ها اسپرت شما مطابق مد روز باشد سبک مینیمال را به شما توصیه می کنیم. در این سبک کیفیت بر کمیت برتری دارد. هدف این سبک است که با خرید کمترین تعداد لباس و کتونی بتوانید ست ها جذاب و مدرن داشته باشید. کتونی ها کانورس و ونس گزینه ها بسیار خوبی برای استایل مینیمال می باشد. که می توانید از فروشگاه ایران کانورس این کتونی ها شیک و جذاب را تهیه کنید.

مطالب پیشنهادی
راهنمای خرید کتانی اسپرت مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *