وبلاگ

خرید ونس و استایل ساختن با ونس

خرید ونس اصل

کتونی ونس از دسته کفش های اسپرت زیبا و جذاب می باشد که با هر استایل به خوبی ست می شود به خصوص با استایل کژوال بسیار هماهنگ می شود. این سبک کتونی با ظاهر ساده و کلاسیکی که دارد به شدت مورد استقبال قشر جوان قرار گرفته است. برای خرید ونس اصل و تشخیص آن از نوع فیک باید به یکسری از نکات توجه داشته باشید که در این متن به آن ها می پردازیم.

تشخیص و خرید ونس اصل

زیره های کتونی ونس دارای مشخصه خاصی هستند. به طور مثال قسمت وسط کف کفش کتونی ونس اورجینال اکثر دوخت ندارند و با چسب متصل می شوند. زیره ونس از ای وی آ سبک ساخته می شود. سبب می شود که در زمان پوشیدن احساس سنگینی نکنید. برای زیره از لاستیک مرغوب جهت پشتیبانی مناسب کاربر استفاده می شود. در واقع کتونی های کپی از لاستیک بی کیفیت ساخته می شوند و اغلب دارای وزن بیشتری هستند. لکه های چسب زیاد در قسمت بیرونی کتونی ونس و همچنین جای چسب باقی مانده به این معنا است که کفش ونس اورجینال نیست.

مورد بعدی که باید به آن توجه کنیم قیمت کفش‌ هایی است که خریداری می‌ کنیم ، به این نکته توجه داشته باشید که قیمت کفش‌ های اصل بسیار بالاتر از کفش‌ های تقلبی می‌ باشد.

یکی از موارد دیگر که در زمان خرید ونس اصل باید به آن توجه داشته باشید لوگو است که بر روی کفش حک شده است. به طور کلی با بررسی دوخت ها و درزها با نمونه اصلی می توانید به سادگی کتونی فیک را تشخیص داد.

مطالب پیشنهادی
خلق کردن بهترین استایل با کانورس

خرید ونس اصل

استایل کردن با ونس اورجینال

بعد از مرحله خرید ونس اصل لازم است بدانید که کتونی ونس را با چه لباسی بپوشید؟ همانطور که می دانید کتونی ونس به دلیل طراحی مدرن و گوناگون و کاربرد چند گانه اش با انواع استایل ها ست می شود. در محل کار به صورت روزمره می توانید با لباس های مختلف آن را ست کنید. برای زمانی که به دنبال یک استایل شیک و راحت و برای قرار های دوستانه یا سفرهای شهری کتونی ونس یک انتخاب عالی در استایل کژوال است. همچنین برای فعالیت های ورزشی سبک مانند پیاده روی و دویدن کفش ونس با یک ست ورزشی نیز ترکیب عالی می شود. به طور کلی با خرید ونس اصل می توانید جلوه ای منحصر به فرد و شیک را خلق کنید.

خرید ونس

 

ویژگی های ونس اورجینال

از جمله ویژگی های کتونی ونس پشتیبانی از قوس پا، جلوگیری از آسیب های پایی و کاهش فشار بر روی نقاط حساس پا می باشد. ضمن اینکه قابلیت تنفس پذیری سبب حفظ شادابی پا در طول روز می شود. به اضافه کفش های ونس از مواد با کیفیت ساخته می شود که سبب مقاومت کفش در شرایط محیطی مختلف می شود. در واقع کلمه ونس به کتونی اشاره دارد که برای راحتی پا طراحی شده است و مورد توجه بسیاری از بانوان که به دنبال راحتی و سلامت پا هستند قرار گرفته است.

موارد استفاده از ونس

با توجه به اینکه در طراحی و تولید کفش های ونس راحتی ، کیفیت، ظاهر مدرن و جذاب مطابقت با ساختار پا و پیشگیری از درد و خستگی پاها اهمیت شایانی دارد. موارد استفاده از ونس در فعالیت های مانند پیاده روی ، خرید و انجام کارهای روزمره می باشد. همچنین در ورزش های سبک مانند دویدن یا ورزش های کوهنوردی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که می دانید برند ونس در تولید کفش ها از مواد با کیفیت و فناوری نوین و نیز زیره مقاوم با خاصیت کشسانی استفاده می کند.

مطالب پیشنهادی
بررسی تفاوت کفش با کتونی

ونس

خرید کتونی

برای خرید کتونی اسپرت از برندهای مطرح کانورس و ونس می توانید به فروشگاه ایران کانورس مراجعه نمایید و خرید اینترنتی داشته باشید و همچنین مدل های متنوع را با هم مقایسه کنید تا در نهایت بهترین انتخاب را انجام دهید. ایران کانورس عرضه کننده کتونی اورجینال با قیمت مناسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *