وبلاگ

خرید کتونی پیاده روی زنانه

کتونی پیاده روی زنانه

اکثر بانوان از کتونی اسپرت در شرایط مختلف استفاده می کنند. همانطور که می دانید کتونی پیاده روی راحتی را برای پای شما به ارمغان می آورد. بانوانی که در طول روز زمان زیادی را پیاده روی می کنند یا ایستاده هستند بهتر از کتونی پیاده روی زنانه برای استایل خود استفاده کنند. کتونی اورجینال و برند های مطرح مانند ونس و کانورس که در رنگبندی و طراحی آن ها بسیار دقت شده است تا در عین زیبایی راحتی را به همراه داشته باشد. اکثر کتونی اسپرت انعطاف پذیر، مقاوم در برابر سایش، دارای کفی طبی ،مناسب برای پیاده روی، سبک و بادوام هستند. به طوری که می توان برای طولانی مدت بدون احساس خستگی از آن استفاده کرد.

کتونی پیاده روی زنانه

این مدل کفش ها که به طور خاص طراحی شده اند. تا به شما کمک کنند در زمان دویدن از آسیب دیدگی جلوگیری کرده و عملکرد فعالیت شما را به عنوان یک دونده افزایش می دهد.

مشخصه های کتونی پیاده روی

در این بخش ویژگی های مختص کتونی پیاده روی را مورد بررسی قرار می دهیم.

بخش داخلی : پایه داخلی یک عنصر محکم است که به مرکز کتونی پیاده روی شما اضافه شده است. تا حمایت بیشتری را از پای شما داشته باشد و به جلوگیری از غلتیدن پاها در زمان دویدن کمک می کند.

کفی : لایه های کفی، زیره میانی و زیره، پایه و اساس کتونی پیاده روی هستند. به اضافه داشتن بالشتک اضافه یا سایر ویژگی ها به شما کمک می کند تا با حداکثر سرعت و بازدهی بدوید.

مطالب پیشنهادی
بررسی تفاوت کفش با کتونی

پنجه : پنجه قسمت جلویی کفش است که انگشتان پا در آن قرار می گیرند. این ناحیه نباید خیلی سفت یا گشاد باشد. چرا که در هر دو حالت می تواند منجر به تاول یا سایر ناراحتی ها شود.

کتونی پیاده روی زنانه

تنوع کتونی پیاده روی زنانه

انواع مختلف کتونی پیاده روی  که هر کدام ویژگی خاص خود را ارائه می دهد که لازم است در زمان خرید مورد بررسی قرار گیرد.

کتونی سبک وزن : در واقع این سبک کتونی به کاهش ضربه پا به زمین کمک می کند. در واقع کفش ها سبک کفش های مناسبی برای پیاده روی هستند.

کتونی کنترل حرکت : این مدل دارای پشتیبانی زیادی در ناحیه قوس هستند. تا از غلت زدن پا به سمت داخل در حین دویدن جلوگیری کند.

کتونی پیاده روی جاده : با این کفش می توانید روی سطوح صاف مانند آسفالت پیاده روی کنید. ضمن اینکه از این سبک کتونی برای مسابقات مسافت طولانی مانند ماراتن استفاده می شود.

کتونی دویدن در مسیر : این کفش مناسب برای دویدن مسیری با ایجاد چسبندگی گزینه مناسبی برای محیط خاک ، صخره و سایر زمین ها می باشد.

کتونی پیاده روی زنانه

برتری های کتوی پیاده روی

جلوگیری از ایجاد تاول : زمانی که کتونی مناسب با پای شما باشد سبب ایجاد تاول نمی شود. بنابراین بسیار اهمیت دارد که کتونی مناسب سایز پای خود را انتخاب کنید.

حمایت از کف پای صاف : داشتن قوس کم در پای شما ( که به عنوان کف پای صاف شناخته می شود) می تواند فشار بیشتری را در زمان دویدن به پای شما وارد کند. استفاده از کفی های مخصوص می تواند تا حد زیادی فشار را کاهش دهد.

پروناسیون صحیح : با انتخاب کتونی پیاده روی زنانه مناسب بالشتک روی قوس های بلند داخلی پاهای شما ایجاد می کند و مشکل پروناسیون بیش از حد را اصلاح می کنند.

جمع بندی

فروشگاه ایران کانورس برترین کتونی های اسپرت اورجینال ونس و کانورس در سبک و مدل های متنوع را ارائه می نمایید. که می توانید از طریق سایت به نشانی www.iranconverse.com  خرید آنلاین خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *