وبلاگ

نحوه استایل و ست کردن لباس با ونس

ست کردن لباس با ونس

کتونی اسپرت ونس از دسته کفش های است که هم راحت و هم جذاب می باشد. ونس به دلیل تنوع بالا ،راحتی بسیار زیاد ، زیبایی طرح و ست کردن لباس با ونس که بسیار ساده می باشد در بین جوانان طرفداران زیادی پیدا کرده است. به طوری که بسیاری از بانوان زمانی که به دنبال خرید کتونی اورجینال شیک هستند جذب کتونی ونس می شوند.

معرفی ونس

با خرید کتونی اسپرت ونس اورجینال و با کیفیت متوجه می شوید که این مدل آستر مصنوعی ندارد و از این رو به پاها اجازه نفس کشیدن می دهند. زیره کتونی ونس از ماده ای ساخته شده که ترکیب کربن و لاستیک است. این ماده با ویژگی که دارد بسیار بادوام است و دوام کفش را هم بالا می برد. بدنه این نوع کفش از جیر و کرباس ساخته شده که این مواد از پای شما در برابر عوامل خارجی به خوبی محافظت می کند.

ست کردن لباس با ونس

ست کردن لباس با ونس علاوه بر استایل غیر رسمی می توانند برای استایل های رسمی تر انتخاب مناسب باشند. در این متن به بررسی انواع استایل شلوار با ونس می پردازیم.

ونس با شلوار جین

شلوار جین از جمله لباس های است که در کمد هر فردی می توان آن را پیدا کرد. پوشیدن شلوار جین با یک جفت کتونی ونس استایل شیک و اسپرت را برای شما خلق می کند .پوشیدن ونس با شلوار تنگ جین و یک تیشرت سفید استایل زیبا برای تابستان ایجاد می کند.

ونس با شلوار بگ

اگر علاقه دارید کتونی ونس را با شلوار بگ بپوشید بهتر است یک تیشرت سفید روی شلوار بپوشید تا یک استایل کژوال جذاب برای خود درست کرده باشید.

مطالب پیشنهادی
ونس بند دار اورجینال

کت شلوار با ونس

همانطور که بیان کردیم کتونی اسپرت ونس مناسب سبک های رسمی و غیر رسمی است. به همین خاطر پوشیدن ونس با کت و شلوار هم جذابیت خاصی به شما می دهد. فقط دقت کنید که از ونس بدون ساق برای این استایل استفاده کنید. ضمن اینکه بهتر است شلوار شما کوتاه تا مچ پا باشد.

شلوار پارچه ای با ونس

شلوارهای پارچه ای چهارخانه و راه راه همراه کتونی ونس سفید یا مشکی یک استایل زیبا برای شما خلق می کند. اگر دوست دارید استایل کلاسیک داشته باشید کتونی ونس را با یک پیراهن یقه دار و شلوار پارچه ای بپوشید.

شلوار مام استایل با ونس

ونس های ساق دار با شلوار مام استایل زیبایی خاصی دارد. ضمن اینکه استایل با شلوار مام را می توانید با یک کت جین و یا چرم زیباتر کنید. در واقع ترکیب شلوار مام استایل با کفش ونس از بهترین ست ها دانشجویی برای دختران محسوب می شود.

استایل ونس با مانتو

ونس سفید و مشکی یک استایل دخترانه جذاب ایجاد می کند و تقریبا با همه رنگ مانتویی ست می شود. پیشنهاد می شود برای این استایل از مانتوی گشاد استفاده کنید.

ست کردن لباس با ونس

انواع ونس

ونس بدون بند

این مدل هرگز قدیمی نمی شود یک کتونی غیر رسمی کلاسیک بدون بند که با هر سبک لباسی جور در می آید و همیشه محبوب است. این سبک کتونی هم راحت ، هم سبک، هم جذاب است و اغلب رنگ های ساده و مینیمال دارد.

ونس بنددار

این گروه از کتونی که به اسم کفش اسکیت برد تولید شد. زیره کفش بند دار از جنس لاستیک سفید و رویه آن مشکی جیر و پارچه ای است مدل ونس بنددار بعد از گذشت سال ها همچنان پرطرفدار و جذاب است.

جمع بندی

کفش‌های ونس در مدل‌های مختلف بند دار، بدون بند، ساق‌دار و اولد اسکول ساخته می‌شود. ترکیب این مدل‌ها با انواع شلوارها استایل خاص و جذابی برای شما ایجاد خواهد کرد. فروشگاه ایران کانورس بهترین مدل های ونس و کانورس را به شما عزیزان ارائه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *