وبلاگ

گستردگی و تنوع کتونی اسپرت

تنوع کتونی اسپرت

کفش اسپرت یا همان کتونی که در بین مردم شناخته شده و معروف است. چرا که کتونی اسپرت در پا بسیار راحت و سبک است و برای فعالیت های روزانه گزینه مناسبی است. امروزه تنوع کتونی اسپرت در طرح ها، سبک ها و متریال ها مختلف که بر دنیای مد تسلط داشته است و انتخاب از میان طیف گسترده در بازار برای سلیقه های مختلف را فراهم کرده است.

تنوع کتونی اسپرت

تنوع کتونی از طرح های کلاسیک گرفته تا خلاقیت های نوآورانه با تکنولوژی بالا در واقع هر کتونی اسپرت نشان دهنده داستانی منحصر به فرد است. در فروشگاه ایران کانورس می توانید از برندهای مطرح کانورس و ونس در طرح و رنگ های متنوع زنانه و مردانه مشاهده و خریداری کنید.

کتونی پیاده روی

این سبک از کتونی برای افرادی که می خواهند به صورت محدود پیاده روی کنند یا به صورت حرفه ای ورزش می کنند مناسب می باشد. این کتونی ها به طور ویژه ای برای ایجاد راحتی و پشتیبانی از پاها طراحی شده است تا به جلوگیری از خستگی و آسیب به پا کمک کنند. در ادامه این کتونی تراز مناسب پا را تقویت می کنند گردش خون را افزایش می دهد و خطر آسیب مربوط به پا را به حداقل می رسانند.

کتونی روزمره

ویژگی سادگی در کنار جذابیت این کتونی را به یکی از محبوب ترین کتونی ها تبدیل کرده است. این سبک کتونی اسپرت به خاطر سادگی و راحتی در مکان های مختلف کاربرد دارد. در نهایت این کتونی بهترین ترکیب از سبک و عملکرد را دارد.

مطالب پیشنهادی
کفش ونس چیست؟

کتونی اسپرت

کتونی بدون بند

از معروف ترین مدل کتونی بدون بند می توان ونس را نام برد. در واقع کتونی اورجینال ونس که بند ندارد و پوشیدن آن خیلی راحت است و از گروه کتونی های کلاسیک محسوب می شود.

کتونی بسکتبال

کتونی ساق بلند که در بین افراد برخی به این سبک علاقه دارند. در واقع افرادی که استایل خاصی را دارند به دنبال این کتونی هستند. برند نایک از تولید کنندگان مطرح کتونی ساق بلند هستند.

کتونی کانورس

در میان تنوع کتونی اسپرت این سبک کتونی جذابیت بسیار بالایی دارد که می توانید آن را در دو مدل ساق کوتاه و ساق بلند مشاهده کنید. برای داشتن استایل جذاب این کتونی گزینه بسیار مناسبی است که از زمان گذشته تا به امروزه طرفداران خاص خود را دارد و به شدت مورد استقبال جوانان قرار گرفته است.

تنوع کتونی اسپرت

کتونی چرم

از ترندهای امروزه دنیای کفش و کتونی می توان به کتونی چرم اشاره کرد. در واقع این سبک کفش جذابیت خود را به راحتی از دست نمی دهند و کتونی چرم به بهترین شکل با لباس های رسمی ست می شود.

زمان خرید کتونی اسپرت به چه نکاتی باید دقت کرد؟

در زمان خرید کتونی اسپرت کمی با آن راه بروید در صورتی که کفش به پای شما فشار وارد می کند آن را نخرید.

داشتن لژ در کتونی بسیار مهم می باشد. کتونی استاندارد باید بیش از یک اینچ و نیم از زمین فاصله داشته باشد. چرا که کتونی بدون لژ به کمر و پاهایتان صدمه می زند.

به جای خرید کتونی در طول روز، شب ها خرید خود را انجام دهید. به این خاطر که در طول روز راه می رویم سرپا میایستیم و در طول روز فعالیت های زیادی دارید بنابراین پایمان خسته و صاف می شود.

مطالب پیشنهادی
معرفی کتونی ونس

نکته مهم دیگر گردش هوا در کتونی است. بدیهی است که پاها در زمان راه رفتن در داخل کفش عرق می کنند و عدم گردش هوا در درون آن علاوه بر ایجاد بوی بد عاملی در گسترش بیماری های قارچی و عفونی است.

تنوع کتونی اسپرت

جمع بندی

انتخاب از میان مدل ها و تنوع کتونی اسپرت یکی از کارهای است که باید با دقت بالا انجام دهید. از آنجایی که کتونی اسپرت استایل شما را جذاب می کند. اگر تلاش کنید که کفش خوبی را برای خود انتخاب کنید استایلی دوست داشتنی خواهید داشت. شما می توانید در اوج راحتی استایلی حرفه ای و جذاب با انتخاب درست کتونی داشته باشید. که برای دستیابی به این امر می توانید به سایت فروشگاه ایران کانورس مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *