وبلاگ

خلق کردن بهترین استایل با کانورس

بهترین استایل با کانورس

کتونی کانورس از جمله کتونی اسپرت که گزینه بسیار مناسبی برای استایل ها کژوال و راحت می باشد. همانطور که می دانید تنوع رنگ و مدل در کتونی کانورس زیاده بوده. بر همین اساس افراد می توانند مطابق با سلیقه خود هریک از مدل های این کتونی را انتخاب کنند. در این متن قصد داریم بهترین استایل با کانورس را مورد بررسی قرار دهیم. تا شما عزیزان بتوانید لباس های خود را به طور اصولی ست کنید.

ویژگی های بهترین استایل با کانورس

برای ساختن بهترین استایل با کانورس توجه به چند آیتم ضروری و لازم است:

  • اگر به طور کلی استایل و دیگر لباس های شما طرحدار است، از کتونی کانورس طرحدار استفاده نکنید.
  • پیشنهاد می شود با کتونی کانورس بدون لژ شلوارهای گشاد نپوشید.
  • کانورس را به گونه ای بپوشید که بندهای آن شلخته، بهم ریخته و نامرتب نباشد.
  • استایل خود را به شکلی طراحی کنید که کتونی کانورس در مرکز توجه و دید قرار گیرد.
  • بهترین استایل با کانورس

انواع استایل با کانورس

همانطور که کاملا مشخص است تنوع استایل با کتونی کانورس بسیار زیاد می باشد. و در موقعیت های مختلف از انواع مدل های این این کتونی از جمله کانورس ساق دار و بدون ساق یا کانورس لژدار می توان استفاده کرد و استایلی شیک و زیبا داشت.

استایل با کانورس ساق بلند

این سبک کتونی اسپرت انتخاب خوبی برای فصل پاییز و زمستان است. که می توانید آن را با مانتو ،پالتو ،کاپشن یا تیشرت ست کنید. برای فصل گرم سال می توانید برای بالاتنه یک تیشرت سفید یا یک پیراهن آستین کوتاه با طرح کم یا بدون طرح را انتخاب کنید. بهتر است از شلوار های راسته یا جذب برای این استایل استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی
نحوه استایل و ست کردن لباس با ونس
استایل با کانورس ساق کوتاه

کتونی کانورس ساق کوتاه سفید یک انتخاب مناسب و عالی برای فصل تابستان می باشد. انتخاب یک شلوار جین به رنگ آبی روشن یا شلوار کتان به رنگ خاکی می تواند استایل شما را زیبا کند. سعی کنید برای ست کردن با این کتونی از شلوار های جذب یا راسته کمک بگیرید. در قسمت بالاتنه نیز استفاده از مانتوهای نخی یا تیشرت رنگ روشن گزینه مناسبی می باشد.

استایل با کانورس لژدار

این مدل کتونی برای افراد با قد کوتاه یا متوسط گزینه خوبی می باشد. برای ساختن این استایل بهتر است از یک شلوار جین بگ و گشاد به همراه یک پیراهن تیشرت یا مانتو آزاد و راحت استفاده کنید.

استایل با کانورس رنگی

در صورتی که انتخاب شما کانورس رنگی است. باید از رنگ های مکمل یا سایه روشن و تیره در استایل خود استفاده کنید. پوشیدن شلوار جین آبی با هر رنگ کتونی کانورس استایلی بسیار شیک و زیبا را برای شما به ارمغان می آورد.

استایل با کانورس

کتونی کانورس را با چه شلواری بپوشیم؟

کانورس با انواع شلوارها قابل ست شدن هستند. شلوار جین، شلوار پارچه ای، شلوار کتان و حتی دامن همگی می توانند با کانورس ترکیب شوند و استایل های جذابی را خلق کند. به علاوه برای داشتن یک استایل کژوال و راحت شلوار جین راسته یا مام استایل با آل استار های رنگی یا طرح دار گزینه مناسبی است.

چه نوع مانتویی مناسب استایل با کانورس است؟

مانتوهای کژوال و اسپرت مانند مانتوهای جین، کتان، نخی و مانتوهای کوتاه و بلند، همگی می توانند با کانورس ست شوند. برای داشتن یک استایل کژوال و راحت مانتوی جین یا کتان را با کانورس رنگی ست کنید. برای یک استایل اسپرت و تابستانی مانتوی نخی کوتاه را با کانورس سفید ست نمایید. و برای یک استایل نیمه رسمی مانتو بلند را کانورس مشکی یا سفید ست کنید.

مطالب پیشنهادی
شناسایی کتونی اورجینال

اکسسوری مناسب برای ساختن بهترین استایل با کانورس

اکسسوری ها می توانند به استایل شما با کانورس جلوه ای خاص و شخصی ببخشند. کلاه کپ، عینک آفتابی، کوله پشتی، کیف کوچک، دستبند، گردنبند و حتی جوراب های رنگی و طرح دار همگی می توانند با کانورس ترکیب شوند استایل شما را تکمیل کنند.

بهترین استایل با کانورس

جمع بندی

فروشگاه ایران کانورس عرضه کننده انواع مدل های کتونی کانورس و ونس با طرح ها و رنگ های جذاب که می تواند تکمیل کننده هر استایلی باشد. و به شدت در نگاه اول به چشم می آید البته به این بستگی دارد که به صورت اصولی و درست آن را ست کرده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *