وبلاگ

خرید کتونی اورجینال

خرید کتونی اورجینال

برای خرید کتونی ورزشی و اسپرت فاکتور ها و موارد زیادی وجود دارد. یکی از این موارد که برای بسیاری از افراد دارای اهمیت بالایی می باشد خرید کتونی اورجینال است. راه های وجود دارد که بتوانید به راحتی در کمترین زمان اصل یا فیک بودن کتونی را تشخیص دهید.

راهنمای خرید کتونی اورجینال 

یکی از راه ها می توانید زیره کفش اورجینال را از مدل تقلبی تشخیص دهید. مانند برند نایک که در بخش زیره کفش ها خود از لاستیک یا پلاستیک PU استفاده می کنند. باید کتونی علاوه بر زیبایی که دارد دوام بسیار بالایی برای فعالیت ها روزانه ورزشی راحت ترین حالت ممکن را فراهم می کند. اما در مدل ها فیک از زیره کفش ها نامرغوب که این پلاستیک ها رنگ طبیعی ندارد توسط دستگاه این کفی را رنگی می کنند و در  نهایت تولید می شود.

خرید کتونی اورجینال

از جهت ظاهری که تفاوت کتونی اصل با تقلبی را می توانید تشخیص دهید. در مدل اصل و اورجینال در قسمت پشت پا و همچنین قسمت زبانه کفش تکه ای فوم به خاطر راحتی پا قرار دارد که مدل ها تقلبی این نکته رعایت نشده است.

در واقع کتونی تقلبی بعد از مدتی استفاده آسیب های به طور جدی به قسمت ها مختلف پا وارد می کند. به علاوه اینکه ممکن است در زمان پیاده روی و انجام ورزش ها روزانه نه تنها بر روی سلامتی اثری مثبتی ندارد بلکه سبب خستگی و آسیب رسیدن به بدن و پا می شود.

جالب است که برای ساخت کفش ها اورجینال در قسمت داخلی آن از کفی طبی استفاده می کنند. که این کفی ها نه تنها زیبایی خاصی به داخل کفش می دهد بلکه باعث راحتی پا و نیز نقش محافظت از پاها را برعهده دارد.

مطالب پیشنهادی
خرید کتونی ونس اورجینال

یکی از راه ها تشخیص، قیمت خود کتونی می باشد. بسیار واضح است قیمت ها خودشان بیانگر تقلبی یا اصل بودن جنس می باشد. به این ترتیب کتونی ها که تحت عنوان برند با قیمت پایین فروخته می شوند واضح است که تقلبی می باشند. چرا که برندها معتبر و شناخته شده معمولاً دارای قیمت بالایی هستند به شکلی که با قیمت جهانی برابری می کنند.

خرید کتونی اورجینال

 

نکته : به طور معمول کتونی ها اورجینال یک سریال نامبر در قسمت انتهایی یا زیره دارند که به راحتی با جستجو در اینترنت می توانید صحت آن را بررسی کنید.

کتونی فیک یا تقلبی

کتونی ها کپی، کتونی ها هستند که در واقع برخی از شرکت ها می خواهند از محبوبیت برند اصلی مانند کانورس و ونس سوء استفاده کنند. کفش و کتونی ها کپی نه تنها کیفیت مناسبی ندارند بلکه قیمت پایین هم دارند و آسیب به سلامت جسمانی فرد وارد می کنند ضمن اینکه در بازار ایران فیک و کپی بسیار زیاد وجود دارد.

موارد قابل توجه زمان خرید کتونی اورجینال

  • اولین مورد که باید به آن دقت شود لوگوی برند کتونی مورد نظر است. که معمولا کتونی ها کپی و فیک از لوگوهایی شبیه به برند ها اورجینال با تغییرات بسیار کمی استفاده می کنند.
  • زیر زبانه هر کتونی یک سریال نامبر چاپ شده که با سرچ این شماره در اینترنت می توانید متوجه شوید که کتونی شما اورجینال است.
  • کاملا درست است که قیمت کتونی اورجینال بالا است اما این قیمت باید منطقی باشد.
  • جنس جعبه کتونی اورجینال غالبا محکم و با کیفیت است.
  • توجه و دقت داشتن به جنس مواد استفاده شده در کتونی می تواند بسیار راه گشا باشد.
مطالب پیشنهادی
چگونگی استایل با آل استار

خرید کتونی اورجینال

در آخر 

تشخیص و خرید کتونی اورجینال از کتونی فیک مانند شناسایی هر اصل  فرع دیگری کار مشکلی است. همانطور که بیان شد باید اطلاعات خودمان را در این زمینه بالا ببریم. به ویژه اینکه تولید کنندگان تقلبی به اندازه کافی وقت و دقت برای شبیه سازی دارند تا راحت تر مشتری را فریب دهند و پول بیشتری را از این راه کسب نمایند.  قبل از رفتن به خرید در مورد مدل کتونی و برندی که می خواهید بخرید تحقیق کنید.

در نهایت اگر شما به دنبال خرید کتونی اورجینال هستید پیشنهاد می کنیم از سایت فروشگاه ایران کانورس دیدن فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *