وبلاگ

طرح و مدل ها کتونی کانورس

مدل ها کتونی کانورس

کتونی ها کانورس از دسته کفش ها هستند که جذابیت بسیار بالایی دارند. این نوع از کتونی ها را در دو مدل ساقه ها کوتاه و ساقه ها بلند در بازار موجود می باشد. برای داشتن استایل متفاوت و جذاب می توانید از این نوع کتونی بهره بگیرید. که تا به امروز طرفداران خاص خود را داشته و در انواع رنگ های مختلف و شاد تولید می شوند. مدل ها کتونی کانورس نه تنها مناسب استایل های اسپرت بلکه برای استایل ها کلاسیک و نیمه کلاسیک نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

مطالب پیشنهادی
شناختن اجزای کتونی

مدل ها کتونی کانورس

از انواع مدل ها کتونی کانورس می توان کانورس زنانه مدل classic chuck ، one star ، platform  کانورس مردانه مدل ها  chuck، classic chuck، one star اشاره کرد. همانطور که راجب مدل ها کتونی کانورس گفته شد برای ست کردن آن ها نیاز به شناخت از مدل و سبک ست کردن آن داریم.

مدل ها کتونی کانورس

آل استار محبوب

از میان کتونی کانورس پرطرفدارترین آن ها می توان آل استار را نام برد. این مدل کتونی را می توان هم برای آقایان و هم برای بانوان پیشنهاد کرد. همه با کتونی کانورس مدل آل استار آشنا هستیم و آن را در مدل ها ساقدار یا مدل ها تخت دیده ایم. یا اینکه یک بار آن را امتحان کرده ایم. ایده این کتونی از کتونی ورزشی به خصوص  بسکتبال شروع شد به تدریج این نوع کتونی در پا جوانان بیشتر دید شد.

طراحی کانورس

کمپانی تولید کننده این نوع کتونی به ندرت تغییرات بزرگی در طراحی این کفش ایجاد کرده است و همیشه به طرح اولیه پایبند بوده است.

راحتی این کفش در کنار داشتن قیمت مناسب باعث شده تا پوشیدن آن در میان جوانان رایج شود. جالب است که مدل ها کتونی کانورس زیاد است مجبور نیستید ازمیان 2 تا 3 مدل یکی را انتخاب کنید. به این صورت که کتونی کانورس در دو مدل ساق بلند و ساق کوتاه تولید می شود و طرح ها و الگوهای هر مدل با دیگر متفاوت است. کلاسیک ترین طراحی آن مشکی و سفید است این رنگ بندی جذاب را می توان در مدل ساق بلند و ساق کوتاه مشاهده کرد.

مطالب پیشنهادی
بررسی تفاوت کفش با کتونی

کتونی کانورس سفید ساق بلند

اگر از دسته افراد ریسک پذیر هستید می توانید این رنگ کتونی را با شلوار جین تیره یا خاکستری در مهمانی ها و دورهمی ها دوستانه بپوشید. اگر به دنبال استایل کژوال هستید یک جفت کتونی کانورس سفید انتخاب مناسبی است. با وجود رنگ روشن این کفش پوشیدن آن در زمستان کمی ریسک دارد.

کتونی کانورس مشکی ساق بلند

اگر به دنبال کتونی هستید که با بیشتر لباس ها شما ست شود این نوع کتونی  بهترین انتخاب است. تاریخ و پیشینه کتونی کانورس را در طرح کلاسیک می توان مشاهده کرد. این مدل کانورس به یک جزء اصلی این برند در طی سالیان تبدیل شده است. این کتونی را در محل کار، مهمانی و استفاده روزمره می توانید بپوشید.

ست کردن با کتونی کانورس سفید و مشکی

این رنگ مناسب تیپ‌های مونوکروم است. و تنها موقعیتی که باید مراقب باشید تا این رنگ تیپ شما را خراب نکند زمانی است که تیپ سر تا پا مشکی باشد.

وقتی کتونی مشکی رنگ کانورس می‌پوشید می‌توانید شلوار جین به همراه پیراهن به تن کنید و زیبایی تیپ خود را چند برابر کنید. البته شلوار جین چسبان هم مناسب هستند اگر قصد داشتن تیپی کاملا غیر رسمی را دارید.

نکات کلیدی برای سبک و استایل
  • می توانید رنگ غالب استایل خود را با رنگ کتونی ست کنید.
  • کانورس را با شلوار جین گشاد ست نکنید.
  • تیپ ها رنگین و طرح دار خود را با کتونی طرح دار ست نکنید.
  • اگر می خواهید کتونی را بدون بند به پا کنید طوری آن را بپوشید که شل و بهم ریخته روی پا دیده نشوند.
  • در صورتی که یکی از اجزای تیپ شما مثل پیراهن یا شلوار را مانند کتونی‌تان در مرکز دید قرار دهید قطعاً کتونی شما به اندازه کافی دیده نخواهد شد.

جمع بندی

با توجه به توضیحاتی که راجب کتونی کانورس مدل ها و تنوع آن بیان شد در حالی که می خواهید از این نوع کتونی خریداری کنید بهترین انتخاب فروشگاه ایران کانورس با تنوع و رنگ بندی بالا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *