وبلاگ

اصول ست کردن ونس با لباس

ست کردن ونس با لباس

ست کردن ونس با لباس ها متنوع و زیادی می تواند صورت گیرد در واقع این کتونی برای استایل ها غیر رسمی استفاده می شود. این جمله یعنی کتونی ونس با لباس ها غیر رسمی و اسپرت بهتر می شود. البته که راه های برای پوشیدن لباس ها رسمی با ونس وجود دارد. نوع کتونی ونس که انتخاب می کنید تعیین می کند چه لباسی باید با آن ست کنید.

کتونی ونس، به دلیل شکل خاص و راحتی که دارد، مورد علاقه بسیاری از افراد می باشد. این نوع کفش، رنگ های متنوعی هم دارد و این یعنی متناسب با سلیقه ی هر کس یک مدل از آن وجود دارد.

کتونی ونس

ست کردن ونس با لباس

تصور بیشتر افراد این است که کتونی ونس برای فصل گرم سال مناسب است. البته که اینطور نیست با وجود ونس ساقدار گزینه خوبی برای فصول سرد سال می باشد. این نوع ونس از مدل ها کلاسیک محسوب می شود که با تیپ ها فشن و خیابانی به خوبی ست می شوند.

در واقع ونس نوعی کتونی کژوال است. که ست این نوع کتونی با شلوارها کژوال مانند جین فوق العاده می شود. البته که انتخاب شلوار جین با کتونی ونس چالش های را به همراه دارد. به طور کلی شلوار جین چسبان به صورت خاص با مدل ها کلاسیک و قدیمی تر ونس ست خوبی می شوند. ترکیب ونس با جین چسبان یکی از گزینه ها برای بیرون رفتن یا انجام کارهای روزمره می باشد.

کتونی ونس را می توان با جوراب و هم بدون جوراب پوشید. در صورتی که می خواهید جوراب از بیرون نمایان نباشد می توانید با کتونی ساق بلند از جوراب ها تا مچ پا و با کتونی ساق کوتاه از جوراب ها کفی استفاده کنید. در نهایت جوراب پوشیدن باعث راحتی بیشتر پا شده و بوی بد پا را کاهش می دهد. در حالی که استایل شما کلاسیک است از جوراب ها رنگ خنثی و چنانچه استایل امروزی و مدرن دارید از جوراب ها پررنگ تر با طرح شلوغ استفاده کنید.

ست کردن ونس با لباس

مدل ها متنوع ونس

ونس اولد اسکول

این مدل بیشتر به عنوان کتونی ورزشی در دنیای مد و فشن شناخته می شود. ونس اولد اسکول با رنگ ها سیاه و سفید کلاسیک همراه است و در بین بانوان و آقایان محبوب و پرطرفدار می باشد.

ونس شطرنجی

این مدل اولین بار در سال 1988 ارائه شد. طرح شطرنجی می تواند با هر نوع شلوار و لباس راحت ست شود.

ونس اسلیپ وان

این مدل یک کتونی بسیار راحت است که همه آن را دوست دارند. همانطور که ونس ها می توانند برای طیف وسیعی از سبک ها مناسب باشند، می توانند برای موقعیت های مختلف نیز مناسب باشند. این کفش‌های کتونی با پوشیدن آسان، علاوه بر ایده‌آل بودن برای تیپ‌های غیررسمی، می‌توانند برای استایل ها کمی رسمی‌تر نیز کار کنند.

ونس AUTHENTIC

این مدل کتونی اسپرت در واقع در سال 1978 تولید شد و مطابق با مدل اصلی ونس اما با طرحی جذاب تر می باشد که می توان آن را با شلوار جین پوشید.

ست کردن ونس با لباس

جمع بندی

با توضیحاتی که در متن بالا بیان شد اطلاع پیدا کردید که کتونی ونس را چطور ست کنید تا استایل زیبا و شیکی داشته باشید. برای خرید کتونی ونس حتما به فروشگاه معتبر ایران کانورس یا سایت این مجموعه مراجعه کنید تا بتوانید ونس اورجینال را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *