وبلاگ

استایل با کتونی آل استار سفید

آل استار سفید

کتونی آل استار سفید به دلیل راحتی در پا و دوام بالا و البته اینکه نحوه ست کردن آن با دیگر لباس ها بسیار راحت است بسیار مورد استقبال قشر جوان قرار گرفته است. رویه کتونی اسپرت آل استار از جنس کتان است. لایه داخلی این کفش پارچه ای است. این کتونی در دو نوع ساق بلند و بدون ساق در بازار موجود می باشد. زیره این کفش بسیار باکیفیت و بادوام می باشد. ضمن اینکه نام برند کانورس در قسمت پاشنه و لوگوی برند در قسمت مچ کتونی اورجینال قابل مشاهده می باشد.

آل استار سفید

در واقع از بین مدل های کتونی کانورس ، آل استار سفید یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین کتونی اسپرت در دنیا است. که تولید آن بر می گردد به سال 1917 میلادی. در حقیقت این کتونی در ابتدا برای بازی بسکتبال طراحی شد اما به سرعت تبدیل به یک کفش روزمره و اسپرت محبوب شد.

ست کردن با آل استار سفید

  • این کتونی دارای رویه ساده و کلاسیک است که به راحتی با انواع لباس ست می شود.
  • کتونی سفید را می توان با انواع لباس های اسپرت ، کژوال و حتی نیمه رسمی ست کرد.
  • این سبک کتونی با شلوار جین، شلوار کتان، دامن، پیراهن، حتی کت و شلوار می تواند ست شود.

استایل های برتر با آل استار سفید

  1. شلوار جین و تیشرت که یک ترکیب کلاسیک و همیشه مد روز است.
  2. کتان و پیراهن، این ترکیب برای موقعیت های نیمه رسمی مناسب است.
  3. کت و شلوار که یک ترکیب جسورانه و متفاوت است.
مطالب پیشنهادی
خرید کانورس اصل

افرادی که کانورس می پوشند چه شخصیتی دارند؟

این گروه از افراد به دنبال راحتی و سادگی در استایل خود هستند. ضمن اینکه روحیه شاد و پرانرژی دارند و به دنبال بیان شخصیت خود از طریق لباس هایشان هستند. در این میان کتونی آل استار سفید با طراحی ساده و کلاسیک خود به عنوان یک انتخاب محبوب در میان جوانان شناخته می شود.

پیشنهاد ما

می توانید کتونی آل استار سفید را با یک شلوار بگ جین آبی که بی نهایت زیبا می شود ست کنید. البته مدل ساقدار را می توانید با شلوار اسکینی و راسته و مام هم به آسونی ست کنید و هیچگونه محدودیتی برای ست کردن آن ندارید.

 

جمع بندی

با توجه به تمام ویژگی های که از آل استار بیان کردیم حتما شما هم طرفدار این سبک از کتونی اسپرت شدید.  برای تهیه آن حتما به فروشگاه معتبر مانند فروشگاه ایران کانورس مراجعه کنید. چرا که کتونی اصل با قیمت مناسب خریداری می کنید و از آن مهم تر خرید مطمئنی انجام داده اید. و در طول زمان استفاده از جهت کیفیت و جنس کتونی اطمینان خاطر پیدا می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *