وبلاگ

کتونی آل استار بسیار کاربردی و رایج

کتونی آل استار

کتونی کانورس مدل آل استار که توسط چاک تیلور در سال 1917 شروع به فعالیت کرد. در بین ورزشکاران بسیار محبوب شد به خصوص بسکتبال لیست ها که از کتونی آل استار استقبال کردند. در واقع سال 1923 چاک تیلور برچسب گرد لاستیکی آل استار را به قسمت مچ کفش اضافه کرد و نام خود را بر روی آن نوشت. این کتونی از آن سال به نام کانورس آل استار چاک تیلور شناخته می شود.

جالب است که کتونی آل استار در دنیای امروز به اختصار chucks هم نامیده می شود. البته که این کفش  کلاسیک محسوب می شود به طوری که می توان آن را با هر لباسی ست کرد حتی لباس شب.

 

روند تولید کتونی آل استار

در ابتدا این کفش ها با رنگ بندی های طبیعی و معمول وارد بازار شده اند. منظور رنگ ها سیاه ،سفید،قهوه ای که در بازار موجود شدند. بعد از استقبال خانم ها از کتونی آل استار سبب شد تا رنگ های قرمز ،صورتی ،نارنجی و…. به فهرست تولیدات آل استار اضافه شوند. به آرامی نمونه ها طرح دار با پارچه ها گرافیته شده تولید و وارد بازار شدند. این نوع کفش نمادهای مثل ورزشکاری، جوانی ، خاکی بودن ،تحرک ،راحتی و …. می باشد. در سال ها اخیر آل استار با طرح ها و رنگ های جدید دوباره به خیابان ها راه پیدا کرد. این دفعه آل استار  از مرز سنی خاص عبور کرده و در پای پدر و مادران به همراه فرزندان دیده می شود.

کتونی آل استار

نکات ست کردن

  • به هیچ عنوان آل استار را با شلوار پارچه ای نپوشید. حتی اگر افراد معروف آن را پوشیدند این کار را انجام ندهید چرا که هیچ هم خوانی ندارد.
  • هیچ وقت کتونی آل استار را با بند های شل یا باز نپوشید.
  • کفش های آل استار طرحدار را با شلوارهای ساده ست کنید.
مطالب پیشنهادی
تفاوت اصلی ونس با کتونی

 

آل استار در پوشش بانوان

از آنجایی که کفش های کانورس و آل استار به شدت رایج هستند و بسیاری از آن ها در پای افراد می بینید. بسیاری از بانوان زمان پوشیدن این نوع کفش فکر می کنند شاید استایلشان بیش از حد پیش پا افتاده شود. اما نباید غافل از راحتی و زیبایی این کفش فقط به دلیل رایج بودن آن شوید. به علاوه اینکه می توانید آل استار بپوشید و با کمک روش های متفاوتی در تیپ و استایل آن را خاص جلوه دهید.

کانورس از 100 سال قبل در بیزینس کفش و کتونی حضور داشته است و توانسته مدل ها متنوعی از کتونی و کفش تولید کند اما در واقع بیشتر با آل استار شناخته می شود. وقتی صحبت از آل استار می شود انتخاب از میان انواع رنگ ها به چشم می آید. البته نحوه ست کردن آن بسیار اهمیت دارد.
می توانید آل استار را در سبک کلاسیک با یک جین مشکی و یک تیشرت ساده یا گرافیکی ست کنید یا اینکه آل استار را با یک دامن بپوشید وقتی حرف از پوشیدن آل استار و کانورس می شود خودتان را در یک رنگ محدود نکنید و تا جایی که می توانید با رنگ ها بازی کنید و از آن ها استفاده ببرید. برای اینکه باعث شوید رنگ آل استار بیشتر هم به چشم بیاید و بهتر بدرخشد, آن را با لباس هایی که رنگ خنثی دارند همراه کنید.

آل استار

سبک شکنی با آل استار

در چند سال اخیر ستاره ها و هنرپیشه های که می خواهند استایل شکنی کنند شیک ترین لباس ها را با کتونی آل استار ست می کنند و در فرش قرمز ها، در مجامع و فستیوال ها از این سبک پوشش استفاده می کنند.

مطالب پیشنهادی
خرید کتونی اورجینال

نکته : در دنیای مد و فشن امروزه که هر سال با یک طرح جدید از کتونی رو به رو هستیم ماندگاری یک طرح با تغییرات بسیار جزئی به مدت یک قرن بی سابقه است.

آل استار

جمع بندی

در آخر می توان گفت که کتونی آل استار را در شرایط متفاوت و با تیپ ها متفاوت بپوشید یا آن ها را با استایل ها متنوع تست نمایید. و اطمینان داشته باشید که نتیجه همیشه مثبت خواهد بود و از پوشیدن آل استار خسته نمی شوید. برای خرید آل استار اورجینال می توانید به فروشگاه ایران کانورس مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *