وبلاگ

استایل با آل استار بدون ساق

آل استار بدون ساق

آل استار بدون ساق برای استفاده روزمره و پیاده روی گزینه مناسبی می باشد. این نوع از کتونی اسپرت جنس رویه برزنت و جنس زیره آن pu است جالب است بدانید کفش ها با زیره pu  (پلی اورتان) ضمن داشتن وزن کم دوام و استحکام بالایی دارد. به علاوه اینکه قالب طراحی شده برای این کفش برای افرادی که پنجه هایی پهن تر از حالت معمول دارند مناسب می باشد. از ویژگی های این کفش می توان به وزن سبک تنفس پذیری و همچنین قیمت مناسب آن اشاره کرد.

گذشته آل استار

کفش کانورس توسط شرکت قدیمی و نامدار در آمریکا تاسیس شد تاریخ ایجاد این شرکت به اوایل قرن بیستم و سال 1908 برمی گردد و اکنون از زیر مجموعه برند نایکی است شهرت واقعی کفش کانورس ال استار از زمانی شروع شد که به کفش رسمی تیم ملی بسکتبال امریکا تبدیل شد به طور کلی کانورس به دلیل دوام بالای کفش ،طرح ها متنوع و طراحی اسپرت طرفداران زیادی در تمامی سنین و با جنسیت مختلف دارد.

آل استار بدون ساق

ویژگی ها کتونی آل استار بدون ساق

کفش کانورس آل استار بسیار مناسب برای استایل روزانه و ست کردن با استایل نیمه رسمی می باشد. این سبک از کفش ها دارای انواع سایز و رنگ بندی می باشد. رویه این کفش از پارچه است و دوام بالایی دارد که به زیبایی کفش می افزاید .لایه داخلی کفش پارچه ای است و قابلیت گردش هوا دارد. آل استار بدون ساق با بند بسته می شود. این محصول از لاستیک با کیفیت و مقاوم در برابر فرسایش تولید شده است. ضمن اینکه بر روی کفش لوگوی برند کانورس دیده می شود.

مطالب پیشنهادی
طرح و مدل ها کتونی کانورس

استفاده از قالب استاندارد و مطابق با فرم پا سبب شده تا از این کتونی اسپرت و کلاسیک بتوانید برای انجام فعالیت ها ورزشی و همچنین روزمرگی استفاده کرد.

آل استار

برتری انتخاب آل استار

  • کیفیت بالا
  • دوام بالا
  • ظاهر فوق العاده زیبا
  • رنگ بندی های متنوع
  • طرح های متنوع و اسپرت
  • مناسب برای استفاده در تمام فصول
  • قابل استفاده با انواع لباس ها
  • قابل شست و شو

آل استار

خرید کتونی آل استار

انتخاب کتونی اسپرت مناسب ساده و راحت از مهم ترین فاکتورها برای استفاده روزمره محسوب می شود. در زمان خرید کتونی اورجینال باید دقت کافی داشته باشید. اگر به دنبال کفشی پارچه ای و ساده و در عین حال مقاوم برای استفاده روزمره خود هستید مدل آل استار بدون ساق انتخاب مناسبی است.

کتونی اسپرت چاک تیلور یا همان آل استار بیش از 50 سال است که در سراسر دنیا به فروش می رسد. تنوع رنگ و مدل این کتونی ها جذاب سبب شده تا به راحتی بتوان با هر سبک و استایلی ست کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *