وبلاگ

بررسی تفاوت کفش با کتونی

تفاوت کفش با کتونی

یکی از آیتم های هر استایلی پوشیدن کفش است. اهمیت و جایگاه کفش در سبک پوشش افراد بسیار بالا می باشد. در این متن قصد داریم به تفاوت کفش با کتونی بپردازیم و آن ها مورد بررسی قرار دهیم تا اطلاعات خودمان را در این زمینه بالا ببریم. کتونی برای فعالیت روزمره پیاده روی و ورزش استفاده می شود. اما کفش برای مکان های رسمی و مهمانی ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاوت کفش با کتونی

کاملا مشخص است که در روند طراحی و تولید کتونی هدف اساسی ایجاد راحتی هر چه بیشتر در زمان انجام هر فعالیتی است.

کفش یک اصطلاح عمومی برای همه کفش های است که مردان و زنان به پا می کنند. اما کتونی نوعی کفش اسپرت است که مخصوص ورزش و پیاده روی است.

در واقع کفش را می توان از مواد مختلف تهیه و تولید کرد اما کتونی تنها از پارچه مصنوعی با کف لاستیکی ساخته می شود.

کتونی برای راحتی و فعالیت های بدنی طراحی و تولید شده است. اما کفش معمولی که غالبا از چرم می باشند حالت رسمی دارد که فرد بیشتر برای حضور در مجالس و میهمانی از آن استفاده می کند.

البته که کتونی اختصاصی نیز وجود دارد که برای انواع ورزش ها طراحی شده اند. برای نمونه کتونی ورزشی دو دارای استاندارد خاص است که باید رعایت شود و فقط مخصوص دویدن می باشد. به طور مثال پاشنه های این نوع کفش کمی بلند تر می باشد و زیره آن شیبدارتر از دیگر کفش ها طراحی می شود. به همین خاطر موقع قدم برداشتن و دویدن انعطاف پذیری خوبی به ورزشکار می دهد.

مطالب پیشنهادی
خرید کتونی پیاده روی زنانه

البته کتونی وجود دارد که طراحی اختصاصی برای ورزش ندارد. اما چون از پارچه و پلاستیک نرم در ساخت ان استفاده شده است بنا به این دلایل می توانید از آن ها برای انجام ورزش هم استفاده کنید. البته که کتونی نه تنها در استفاده روزمره بسیار پرطرفدار می باشد بلکه در زمینه های جالب دیگر مانند عروسی، مراسم رسمی و … مورد استقبال قرار گفته است.

تفاوت کفش با کتونی

برای درک بهتر تفاوت کفش با کتونی به تعریف جداگانه هر کدام می پردازیم.

کفش

کفش رسمی یکی از آیتم ها ضروری در استایل کلاسیک و رسمی می باشد. البته که امروزه علاوه بر راحتی پاها شیک شدن و مد روز شدن هم دلایلی برای پوشیدن کفش است. جنس کفش که از چرم و پارچه مصنوعی مانند نایلون و پلی اورتان تولید می شود. اکثر مردم از این کفش‌ها استفاده می‌کنند که تمیز کردن و نگهداری آن‌ها آسان است، زیرا تنها چیزی که برای تمیز کردن آنها نیاز است یک تکه پارچه خیس است.

کتونی

کتونی به سبکی از کفش ها گفته می شود که می توانید آن ها را نه تنها برای ورزش به پا کنید بلکه استفاده روزمره نیز دارد. طراحی کتونی به گونه ای است که می توانند به صورت تخصصی در ورزش همراه شما باشد. همچنین مورد بسیار مناسب و راحت برای پوشیدن در محل کار و روزمره می باشد. کتونی جنس رویه آن پارچه مصنوعی و زیره آن لاستیکی است که در پا بسیار سبک و راحت می باشد.

کتونی آل استار

انواع کتونی

کانورس

این نوع از کتونی نیز جذابیت خاص خودش را دارد. که می توانید در دو نوع ساق کوتاه و ساق بلند آن را پیدا کنید. ضمن اینکه کتونی کانورس هم برای آقایان وهم برای بانوان طراحی و تولید می شود.

مطالب پیشنهادی
نکات خرید کتونی راحتی

ونس

این نوع از کتونی ظاهری شیک دارد. البته که یکی از ویژگی های بسیار مهم کتونی ونس پوشیدن سریع آن می باشد. اگر از دسته افرادی هستید که پوشیدن سریع کفش برایتان اهمیت دارد این نوع کتونی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

تفاوت کفش با کتونی

جمع بندی

فروشگاه ایران کانورس ارائه کننده انواع کتونی اسپرت و کتونی اورجینال از برندهای مطرح و پرطرفدار در بین جوانان مانند کانورس ، آل استار و ونس می باشد. که دارای طرح و رنگ های متنوع تا هر نوع سلیقه ای را تحت پوشش قرار دهد. برای خرید آسان و راحت تنها کافی است به سایت این فروشگاه به نشانی  www.iranconverse.com مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *