وبلاگ

خرید کتونی آل استار اورجینال

کتونی آل استار اورجینال

کتونی آل استار به عنوان یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین کفش های دنیا که دارای ویژگی های بسیاری می باشد که این سبک کتونی را کاربردی کرده است. از جمله این موارد می توان به کیفیت ساخت بالای آن اشاره کرد. ضمن اینکه نوع دوخت این کفش بسیار محکم و قابل اطمینان است. در عین حال در پا بسیار راحت می باشد. کتونی آل استار اورجینال زیبایی و جلوه شیکی دارد. این سبک کتونی اسپرت با طرح های مختلف و جذابی از تک رنگ و چند رنگ با طراحی خلاقانه تولید می شود.

گذشته آل استار

کفش آل استار کانورس اولین بار در سال 1917 معرفی شد. در حقیقت کانورس کفش های برای بازی فوتبال و نتبال طراحی می کرد. که بعد از مدتی به تولید کفش بسکتبال روی آورد. آل استار در اصل اسم یک کمپانی بسکتبال بود. در سال 1921 بسکتبال لیست به اسم چاک تیلور شروع به تبلیغ برای آل استار کرد و این کتونی را به جهان معرفی کرد. امروزه با پیشرفت دنیای مد و فشن با طرح های جدیدی از کتونی مواجه هستیم. اما آل استار با تغییرات بسیار جزئی توانسته به مدت یک قرن ماندگاری بی سابقه ای داشته باشد.

آل استار کانورس

تشخیص کتونی آل استار اورجینال از نوع فیک

هر زمان برندی مطرح و مورد استقبال قرار می گیرد گروهی از افراد سود جو نوع تقلبی آن محصول را وارد بازار می کنند تا از این فرصت سوء استفاده کنند. در چنین شرایطی باید با در نظر گرفتن فاکتورهای بتوانید کتونی اصل را از نوع فیک تشخیص دهید.

مطالب پیشنهادی
پوشیدن کتونی تخت

یکی از مشخص ترین فاکتورها قیمت پایین کتونی آل استار فیک می باشد. چرا که کتونی آل استار اورجینال دارای قیمت بالایی است. مورد بعدی بسته بندی و پکیج کتونی اورجینال است که مقاوم، مرتب و شیک می باشد. اما در نوع تقلبی کاملا برعکس است بسته بندی بی کیفیت و نامناسب را مشاهده می کنید.

در کتونی اصل کیفیت دوخت و ظرافتی که در آن قابل مشاهده است و بر روی کتونی لوگو آل استار وجود دارد. برخلاف آن در نوع فیک هیچگونه ظرافت در دوخت را نمی بینید. با در نظر گرفتن تمامی این موارد که بیان شد می توانید با مراجعه به فروشگاه معتبر مانند فروشگاه ایران کانورس کتونی اورجینال و باکیفیت را خریداری کنید.

آل استار لژدار

اعتبار آل استار

برند آل استار یکی از شناخته شده ترین برندهای تولید کفش در جهان است. در واقع برند کانورس که یکی از مدل های آن آل استار است با داشتن طرح های متفاوت و کیفیت بسیار بالا همیشه برای خریداران جذاب بوده و اعتماد آن ها برای خرید دوباره بدست آورده است. آل استار از سال 1917 شکل گرفت و تا به امروز تلاش کرده با کیفیت بالا طرح های جدید و متفاوت ارائه کند. کتونی آل استار اورجینال دارای کیفیت بسیار بالا، مقاومت در برابر سایش، نرمی و انعطاف پذیری مناسب، طرح مدرن و قابل تنفس است. ضمن اینکه برای مشتریانی که به دنبال یک کتونی زیبا و شیک هستند می توان گفت آل استار گزینه بسیاری خوبی می باشد.

نگهداری و تمیز کردن کتونی آل استار

اگر شما هم یکی از طرفداران کتونی آل استار اورجینال هستید. می دانید که این کتونی نیاز به نگهداری مناسب دارد تا چندین سال ظاهر خود را به خوبی حفظ کند.

مطالب پیشنهادی
معرفی کتونی اسپرت

بعد از هر بار برگشت بهتر است کفش های خود را خشک و تمیز کنید. برای این کار از دستمال نرم استفاده کنید و آن را به آرامی روی سطح کفش بکشید در واقع برای شستن کتونی آل استار از یک پارچه نرم و یک قطره صابون مایع استفاده کنید و به آرامی و بدون انجام حرکات چرخشی کفش را تمیز کنید. بعد از شستن بهترین حالت این است که در هوای آزاد کفش خشک شود. با رعایت این نکات می توانید به شکل کاملا صحیح کتونی آل استار خود را نگه دارید و از ظاهر خوب کفش هایتان برای چندین سال بهره ببرید.

قیمت آل استار کانورس

جمع بندی

در نهایت اگر به دنبال خرید کتونی اسپرت با کیفیت و دوام بالا هستید در میان برند های ونس و کانورس و مدل آل استار بهترین انتخاب می تواند باشد. این سبک از کتونی ها دارای طرح و رنگ های متنوعی است که با هر نوع استایلی مناسب می شود و تمامی سلیقه ها را در بر می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *