وبلاگ

سبک و استایل با کتونی ونس

استایل با ونس

همانطور که می دانید کتونی ونس از لحاظ جنس و شکل ظاهری به چند دسته تقسیم می شوند. و با توجه به طرح و المان های که در آن بکار رفته می توانید استایل با ونس خود را تکمیل کنید و سبک متفاوت و خلاقانه داشته باشید.

مطالب پیشنهادی
انتخاب کتونی ورزشی مناسب

تنوع استایل با ونس

کتونی ونس با طرح های خاص از جمله شطرنجی ،پلنگی برای استایل ها خیابانی گزینه خوبی هستند. شلوار مناسب این نوع ونس شلوارهای مشکی یا سفید نیست بلکه به جای آن از آبی و سبز تیره باید بهره بگیرید.

ست کردن با کتونی ونس آبی سخت تر از سایر رنگ ها است. ست کردن ونس آبی در فصل زمستان با شلوار جین مشکی یا کت آبی مناسب می شود. اما در فصل تابستان بهتر است با شلوار بژ و خاکی بپوشید.

کتونی ونس مشکی دست شما را برای انتخاب رنگ استایل باز می گذارد و تقریبا با همه رنگ ها به خوبی ست می شود. بهترین گزینه شلوار جین آبی کمرنگ و شلوارها کتان طوسی و مشکی برای ست شدن با ونس مشکی است. پیشنهاد می کنیم که برای داشتن استایل شیک و جذاب از تیشرت یا پیراهن اسپرت تک رنگ استفاده کنید.

کتونی ونس سفید که بیشتر افراد اهل مد و فشن از آن استفاده می کنند. به دلیل اینکه  تمیز نگه داشتن ونس سفید کار مشکلی است. این نوع کتونی با شلوارهای رنگ خنثی و شلوار جین به خوبی ست می شود.

استایل با ونس

انواع مدل ها ونس

مدل Oldskool از مدل کلاسیک این نوع کتونی محسوب می شود. این مدل ساق کوتاه و زیره پهنی دارد. این مدل از اولین مدل ونسی بود که در کناره آن از نوار سفید رنگ انحصاری این برند استفاده شد.

مدل Authentic به معنای منبع قابل استناد است. Authentic یک کتونی بندی ساق کوتاه با زیره پهن و دوخت های قابل مشاهده می باشد. در واقع کفشی ساده و خاص است. این مدل از مدل ها مرسوم و قدیمی کفش ونس به حساب می آید.

مطالب پیشنهادی
کتونی راحت بپوشید!

مدل Slip-On این نوع کفش، رنگ های متنوعی هم دارد و این یعنی متناسب با سلیقه ی هر کس یک مدل از آن وجود دارد. از طرح های ساده برای آن هایی که طرفدار مینیمالیسم هستند گرفته تا طرح های چشم گیرتر برای افرادی که جسورترند؛ مدل Slip-On برای تمام سلایق گزینه مناسبی دارد.

ونس مناسب تمامی فصول

استایل با ونس که در واقع کفش ها کژوال هستند با شلوارهای استایل کژوال و البته شلوار جین نیز مناسب تر هستند. ضمن اینکه اگر فکر می کنید کتونی ونس تنها مناسب فصل گرم سال است لازم است بدانید که کفش ها ونس ساق دار بهترین انتخاب برای علاقمندان به این مدل کفش در فصل های سرد سال می باشد. این نوع از کفش ها ساق دار به خاطر طرح خاص و ویژه ای که دارند ست کردن با لباس رسمی خوب نمی شود. اما برخلاف آن با لباس ورزشی و اسپرت تیشرت های گشاد شلوارهای مام استایل و گرم کن ها ورزشی گزینه بسیار خوبی برای این کفش ها می باشد.

استایل با ونس

نکته : به طور کلی می توان گفت کتونی ونس از همان ابتدا جایگزین مناسبی برای کتونی ها دیگر بودند. ست کردن آن با استایل اسپرت و ورزشی و در کل غیر رسمی بسیار راحت تر است.

کتونی ونس با جوراب یا بدون جوراب

استایل با ونس می توان کفش ونس با جوراب یا بدون جوراب پوشید. اگر جوراب معمولی می پوشید سعی کنید چنانچه استایلتان کلاسیک است از جوراب ها رنگ خنثی و در حالی که استایل امروزی تر و مدرن تر دارید از جوراب ها پر رنگ تر با طرح ها شلوغ استفاده کنید. یکی از بهترین مزایای کفش ونس این است که می توانید آن را بدون جوراب بپوشید. به این ترتیب در فصل گرم سال نیز احساس راحتی و خنکی خواهید کرد. پیشنهاد می‌کنیم در صورت نپوشیدن جوراب در استایل با کفش ونس شلوارهای بلند را انتخاب کنید. بهتر است که این شلوارها به رنگ روشن و خنثی باشند.

استایل با ونس

جمع بندی

با مطالعه متن متوجه شدید که استایل با ونس را چگونه شکل دهید و ست مناسبی برای خودتان ایجاد کنید. از ایده های که در این متن ارائه شد کمک بگیرید تا تیپ متفاوت و خاصی با ونس داشته باشید. برای خرید ونس اورجینال می توانید به فروشگاه ایران کانورس مراجعه نمایید و با اطمینان کفش مورد نظر خود را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *