وبلاگ

آل استار اورجینال ، ساده و جذاب

کفش آل استار

نام کامل کفش آل استار  All Star Converse chuck Taylor  ملیت این برند آمریکایی و تولید آن در سال 1917 آغاز شد. این نوع از کتونی به سبب طرح ساده ای که دارند بسیار ترند شده اند و در ورزش بسکتبال به شدت مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی کفش آل استار

زمانی که کفش آل استار به سن 75 سالگی رسید حدود نیم میلیارد از این کتونی به فروش رفته بود. و نکته جالب این است که سهم بزرگی از فروش مطعلق به بازار های خارج از کشور آمریکا بوده است در سال 2008 فروش این کتونی رکورد فروش تاریخ را شکست.

در دنیا مد امروزه این کتونی به chuuk معروف است که این نوع کفش قطعا کلاسیک محسوب می شود. و می توان به راحتی آن را با هر لباسی ست کرد که فقط نیاز به کمی دقت و سلیقه دارد. آل استار سنت ساده بودن خود را همیشه حفظ کرده به همین دلیل با لباس های عجیب و غریب و شلوارهای با پاچه های متفاوت نمی توان آن را پوشید.

کفش آل استار

نکات مهم برای ست کردن این نوع کتونی

کفش آل استار از دسته کانورس است که با شلوارهای جین راسته و جذب خیلی خوب ست می شود. که با توجه به رنگ شلوار از بین رنگ های آل استار می توانید انتخاب کنید. به طور مثال کفش آل استار مشکی با شلوار جین مشکی و سفید و آبی روشن خیلی زیبا ست می شود. نکته ای که باید به آن توجه کنید آل استار را با شلوارهای دم پا گشاد ،شلوارهای بگی، شلوارهایی که پاچه آن تا زده می شود و شلوار پارچه ای نپوشید.

کفش آل استار

نبایدها

  • کتونی آل استار را با به هیچ وجه با شلوار پارچه ای نپوشید.
  • هیچ وقت آل استار را با بند باز و شل نپوشید.
  • کفش آل استار طرح دار را با شلوار ساده ست کنید.

انواع مختلف کفش ال استار

امروزه انواع مختلفی از آل استار موجود است کفش های تا زانو ، ساق بلند ،پوتین،چکمه ها و… و البته در رنگ بندهای جذاب و شاد که با توجه به سلیقه فرد می تواند مورد انتخاب قرار گیرد و از پوشیدن آن لذت برد.

کفش آل استار

کلام آخر

در چند سال اخیر کتونی آل استار با طرح ها و رنگ های جدید دوباره به دنیای مد و فشن راه پیدا کرد و مورد استقبال مردم قرار گرفته است. که البته نه تنها بر پای جوانان نیست که دیده می شود بلکه افراد میانسال نیز از آن استفاده می کنند. در نهایت این کفش نمادهای مختلفی از ورزشکاری ،جوانی ،خاکی بودن ،تحرک ،راحتی برای عموم می باشد. ساده ترین روش برای خرید انواع کتونی آل استار اورجینال مراجعه به سایت فروشگاه ایران کانورس می باشد.

1 دیدگاه در “آل استار اورجینال ، ساده و جذاب

  1. محسن گفت:

    سلام
    هموطن من از سال ۵۵ می پوشیدم .چون قابل شستشو بود .پدرم کفش گیوه درست میکرد .ولی عاشق این کتونی ال استار و رون چین بودم.ساق کوتاه و ساق بلند بودم اما چند سالی بنا بدلیل کاری ندیم بخرم تا دیشب خواب دیدم زدم گوگل این جا دیدم خواستم با توجه به سن ۵۵ سال عاشق شدم میخوام.حتی برای عیال عزیزم….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *