وبلاگ

داشتن ست ساده و راحت با کتونی

ست ساده با کتونی

کتونی از محبوب ترین آیتم ها در استایل برای بانوان و آقایان می باشد. که با یک ست ساده با کتونی می توانید استایل شیک و جذاب را برای خود خلق کنید. همانطور که می دانید ست کردن کتونی با شلوار پیراهن و مانتو مهمترین دغدغه افراد می باشد. در این متن قصد داریم تا شما عزیزان را در این زمینه راهنمای کنیم.

انتخاب ست ساده با کتونی

دلیل محبوب بودن کتونی به صورت گسترده در بین افراد جنس بسیار نرم ، سبک و راحت آن ها است. که هر اندازه راه رفتن و سرپا ایستادن با آن ها سبب خستگی و ناراحتی شما نمی شود. کتونی اسپرت که برای استفاده روزمره بسیار مناسب و متداول می باشد.

برای انتخاب کتونی حتما شلوار جین به تن داشته باشید. چرا که یک استایل جذاب و ست ساده با کتونی برای شما ایجاد می کند.

به صورت معمول استفاده از کتونی‌های ظریف به منظور ست کردن با شلوار جین اسکینی و یا لگ، گزینه مناسب‌تری محسوب می‌شوند؛ چرا که سبب شده تا پایین تنه ظریف‌تر، بلند‌‌تر و همچنین لاغر‌تر نشان داده شود.

ست ساده با کتونی

انتخاب شلوار

قد شلوار

دقت به استاندارد بودن قد شلوار از موارد مهم در ست کردن کتونی با شلوار جین است. مناسب ترین قد شلوار برای ست کردن کتونی شلوارهای کوتاهی که یک فضای خالی بین کتونی و مچ پا ایجاد می کند. هنگامی که شلوار اسکینی را با یک کتونی می پوشید و فضای تنفسی را در استایل پایین تنه خود به وجود نمی آورید به صورت ناخوداگاه کمی چاق تر و کوتاه تر دیده می شوید و در نهایت استایل شما زیبایی لازم را ندارد.

مطالب پیشنهادی
ست کردن با کتونی ساقدار

تنگی شلوار

بعد از خرید کتونی اسپرت باید به شلوار و لگی که انتخاب کرده اید نیز توجه داشته باشید. توجه نمایید که شلوار و لگی که می خواهید بپوشید و قصد ست کردن آن با کتونی دارید. باید متناسب با اندام شما به خصوص فرم پاها بوده و تناسب لازم با مدل کتونی نیز داشته باشد. ضمن اینکه کتونی های ظریف برای شلوارهای خیلی جذب مناسب تر است.

ست ساده با کتونی سفید

برای استایل با کتونی سفید شلوار جین می تواند یک انتخاب عالی باشد. به خصوص بانوان می تواند با شلوار جین آبی و شلوار مشکی جذب یا شلوار مام استایل گشاد از یک کتونی سفید استفاده کنند. از آنجایی که کتونی سفید با تمامی رنگ ها قابلیت ست شدن دارد کار راحتی می باشد.

 

ست با کتونی های رنگی رنگی

کتونی های رنگی از محبوب ترین مدل ها به خصوص در بین افراد جوان و کم سن تر می باشد. البته که بهترین روش ست ساده با کتونی رنگی است. به دلیل اینکه در کفش شما رنگ ها متنوع دیده می شود بهتر است با لباس های کاملا ساده ترکیب شوند. در واقع خود کتونی رنگی بسیار جلب توجه می کند باید دیگر آیتم های پوشش شما مانند شلوار ،پیراهن یا مانتو کاملا ساده و بدون طرح باشد.

ست با کتونی

ست کتونی با کت و شلوار

از جمله استایل های جسورانه ای که امروزه مورد توجه قرار گرفته پوشیدن کتونی با کت و شلوار است. البته که این حرکت به منظور کاهش ماهیت رسمی بودن کت و شلوار است که با کتونی اسپرت ترکیب می شود. ضمن اینکه استفاده از کت و شلوار رنگ طوسی با کتونی سفید بیانگر حس تازگی و سرزندگی در افراد می باشد.

مطالب پیشنهادی
تنوع بسیار بالا کتونی
جمع بندی

با وجود استایل های مختلفی که در ترکیب با کتونی مورد بررسی قرار دادیم و نکات و مواردی با شما عزیزان به اشتراک گذاشتیم تا کمک کننده برای زمان خرید کتونی اسپرت از فروشگاه های معتبر مانند ایران کانورس باشد. این فروشگاه ارائه کننده انواع کتونی از کانورس و ونس و آل استار با بهترین کیفیت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *