وبلاگ

ست کردن با کتونی آل استار

ست کردن با کتونی آل استار

آل استار یکی از بهترین های برند کتونی کانورس می باشد که طرفداران بیشماری دارد. آل استار در گذر زمان موفق بوده و بدون شک یکی از شیک ترین و برجسته ترین کتونی ها موجود می باشد. این برند آمریکایی مشهور که از صد سال پیش تا کنون فعالیت می کند. با سبک خاص و کلاسیک خود توانسته سایر رقبا مانند ونس را کنار بزند و همیشه در صدر پرفروش ترین ها باشد. کتونی آل استار در طرح و رنگ ها متنوع تولید می شود. به این شکل که هر کس با هر سلیقه ای را به خود جلب می کند. به طور کلی با دانستن برخی نکات ست کردن با کتونی آل استار کار ساده ای می باشد.

آل استار برای بسیاری از موقعیت ها مناسب است. چه بخواهید آن را برای رفتن به محل کار یا اینکه آن را با ظاهر غیر رسمی کامل کنید. داشتن یک جفت آل استار کار شما را راه می اندازد.

نکات کلیدی برای ست کردن با کتونی آل استار

  • زمان پوشیدن کتونی آل استار تیپی غیر رسمی را انتخاب کنید که با نوع کفش هایتان هماهنگ شود.
  • در تابستان رنگ ها روشن و در زمستان از رنگ تیره در استایل و رنگ کتونی خود استفاده کنید.
  • ترکیبی که همیشه خوب می شود آل استار با انواع مدل ها شلوار جین می باشد.
  • به صورت دوره ای کتونی ها خود را بشویید تا همیشه جذاب و نو به نظر برسد.

ست با کتونی آل استار

آل استار مشکی

شلواری که با این مدل کتونی به تن می کنید بهتر است شلوار مشکی و دمپا تنگ باشد تا کتونی که پا دارید خودش را بیشتر نشان دهد. برای بالا تنه سعی کنید بلوزی کلاسیک به تن کنید تا با استایل شما ست شود. رنگ آن بهتر است روشن باشد. به عنوان مثال یک تی شرت سفید گزینه مناسبی می باشد.

مطالب پیشنهادی
تفاوت اصلی ونس با کتونی
آل استار سفید

اگر به دنبال سادگی هستید آل استار سفید گزینه مناسبی برای شما می باشد. تی شرت سفید به همراه ژاکت یا کت تیره رنگ بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. حتماً دقت داشته باشید که هر چقدر آل استار تان سفیدتر باشد در پاهیتان جذاب تر خواهد بود. به همین دلیل هر چند وقت یک بار آن را به خوبی بشویید برای اینکه تغییر رنگ ندهد.

ست کتونی آل استار

آل استار رنگ ها جیغ و شاد

اگر دوست دارید توی چشم باشید و تنوع را می پسندید. آل استار بارنگ ها قرمز، نارنجی، زرد و سبز انتخاب ها خوبی هستند. این رنگ آل استار چشمگیر است و توجه همگان را به سمت پاها شما جلب می کند. در مورد رنگ لباس هایتان سعی کنید از رنگ ها خنثی و مشکی بپرهیزید می توانید از رنگ ها قهوه ای و سرمه ای استفاده کنید.

رنگ شاد آل استار

نحوه تمیز کردن آل استار

کتونی ها به سرعت کثیف می شوند و آل استار از این قاعده مستثنی نیستند. در صورت داشتن آل استار سفید کار سخت تر هم می شود. انداختن کتونی در ماشین لباسشویی شاید از نظر شما کار ساده ای باشد. اما این نکته را در نظر داشته باشید که بعد مدت کوتاهی کتونی خراب خواهد شد. روشی که با دست کتونی را تمیز کنید به این صورت که پودر ماشین لباس‌شویی را درون کاسه آب ریختید و هم زدید، با استفاده از برس زبر تا می‌توانید کثیفی کفش را بشویید. از پارچه تمیز برای پاک کردن کف اضافی بر روی کفش کتونی استفاده نمایید. اگر رنگ کفش سفید است و هنوز بر روی آن لکه می‌بینید، از مسواک و خمیردندان برای برطرف کردن لکه‌ها استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی
استایل با آل استار بدون ساق

خرید کتونی اسپرت اورجینال را می توانید از سایت فروشگاه ایران کانورس بسیار راحت انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *