وبلاگ

استایل با کتونی سفید، استایل شیک

استایل با کتونی سفید

یکی از پرطرفدارترین کتونی ها در بین مردم و به خصوص قشر جوان کتونی سفید است. برای افرادی که می خواهند استایل شیک و جذابی داشته باشند آیتم مهمی می باشد. استایل با کتونی سفید بسیار جذاب است و کتونی سفید به راحتی قابل ست شدن با هر نوع پوششی می باشد.

تاریخچه کتونی سفید

در واقع کتونی سفید رنگ از سال 1750 وجود داشته و هم زمان بسیاری از افراد از آن برای شیک پوشی استفاده می کردند. در اواخر قرن هجدهم اولین کفش کتونی که تولید شد سازنده آن نام خود را بر روی کتونی گذاشت و این شد که آدیداس یکی از مشهورترین و در عین حال باکیفیت ترین کتونی ها شناخته می شود. البته که در حال حاضر برندهای متنوعی از کتونی چون نایک ، پوما، ونس و کانورس در بازار موجو می باشد.

کتونی سفید

استایل با کتونی سفید

ست پیراهن با کتونی سفید

یکی از ست هایی که بسیار در میان جوانان مرسوم است پوشیدن کتونی سفید با پیراهن است. طرفداران استایل کژوال برای مراسم های غیر رسمی از کتونی سفید به همراه پیراهن استفاده می کنند که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به علاوه اینکه در فصل سرد سال می توانید با اضافه کردن یک کت تک به کامل شدن استایل خود کمک کنید.

پوشیدن کتونی سفید به همراه جین

البته که می توانید با لباس جین به راحتی کتونی ورزشی سفید رنگ خود را ست کرده و با پوشیدن آن پوشش جذابی را خلق نمایید. پوشیدن این ست در تمام سنین یک پوشش زیبایی را ایجاد می کند و به همراه آن می توان از تاپ سفید شلوار جین آبی با رنگ ها متنوع و کتونی سفید استفاده کرد. ضمن اینکه دختران می توانند برای جذاب تر کردن ست خود در کنار کتونی و شلوار جین از یک پیراهن به رنگ جیغ استفاده کنند.

مطالب پیشنهادی
راهنمای خرید کتونی آل استار

آل استار سفید

ست دامن با کتونی سفید

بعضی از بانوان که پوشش خود را با یک دامن زیبا تکمیل می کنند. اما برای این ست نمی دانند از چه نوع کفشی استفاده کنند که بهترین پیشنهاد به این گروه از بانوان خرید کتونی سفید می باشد. استایل با کتونی سفید و دامن یکی از شیک ترین ترکیب ها می باشد بهتر است از دامن بلند استفاده نکنید پوشیدن کتونی سفید به همراه دامن کوتاه بسیار جذاب تر می باشد.

استایل با کتونی سفید و پیراهن و شلوار

برای خلق این ست از یک شلوار جین سفید رنگ و یک ژاکت سفید که بهتر است بافت باشد استفاده کنید. و برای تکمیل کار یک جفت کتونی همرنگ لباس می تواند ظاهری متفاوت و استایل خاص برای شما ایجاد نماید.

کت به همراه کتونی سفید

برای بانوان خرید کتونی اسپرت سفید به همراه کت می تواند یک استایل فوق العاده جذاب را به همراه بیاورد. در خصوص آقایان نیز می توانند از ترکیب کتونی سفید رنگ و کت در پوشش و ایجاد استایل شیک کمک گرفت.

نکته : می توانید در زمان پوشیدن کتونی با تا کردن شلوار خود اجازه دهید مچ پا دیده شود این کار استایل شما را جذاب تر و چشم گیرتر می کند.

ست کردن با کتونی

تمیز نگه داشتن کتونی سفید

برای اینکه زیبایی کتونی شما حفظ شود. حتما لازم است که آن را تمیز نگه دارید چرا که وجود بو نامطبوع و رنگ و روی کثیف از زیبایی کتونی به شدت می کاهد. به علاوه بندهای کتونی را بشویید قسمت های بیرونی کفش را با کمک دستمال تمیز کنید و با کمک شوینده مخصوص لکه ها موجود بر روی کفش را از بین ببرید.

مطالب پیشنهادی
ویژگی های کفش روزمره

نپوشیدن جوراب

اگر از جمله افرادی هستید که عاشق جوراب ها رنگارنگ هستید. کمی سخت است اما لازم است بدانید که نپوشیدن جوراب و نمایان شدن قسمتی از آن سبب زشت شدن تیپ شما می شود. در صورت پوشیدن جوراب باید از دیده شدن آن به هر نحوی که شده جلوگیری کنید.

ست کردن با کتونی

جمع بندی

استایل با کتونی سفید بسیار ساده و راحت می باشد برای استایل کژوال و مراسمات غیر رسمی بهترین گزینه کتونی سفید می باشد. فروشگاه ایران کانورس انواع کتونی اورجینال ونس ،کانورس و آل استار با بهترین کیفیت و البته تنوع رنگ و طرح را به شما عزیزان ارائه می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *