وبلاگ

نحوه ست کردن جوراب با کتونی

ست کردن کتونی با جوراب

همانطور که می دانید جوراب از ضروریات پوشاک و استایل می باشد. چرا که بدون آن پای شما دچار مشکل خواهد شد. پای شما در کتونی عرق می کند اما با استفاده از جوراب پاهایتان با یک لایه اضافی محافظت می شود. در نهایت جوراب شما نگهبان پاها شما هستند. ضمن اینکه نزدیک ترین آیتم به کتونی در استایل شما جوراب ها هستند که دارای تنوع رنگ و طرح بسیاری نیز می باشند. و انتخاب از میان طیف گسترده که البته با کتونی هماهنگی داشته باشد یعنی ست کردن جوراب با کتونی را در نظر بگیرید کار سختی نمی باشد.

انتخاب و ست کردن جوراب با کتونی

رنگ جوراب

در مرحله اول باید بدانید چه رنگ جوراب باید بپوشید. اینکه کتونی مورد نظر شما برای چه مکانی می باشد در انتخاب جوراب بسیار تاثیرگذار است. برای مثال اگر به جلسه یا مصاحبه می روید می توانید جوراب سفید با کفش ورزشی بپوشید. اگر بیرون می روید استایل فانتزی داشته باشید و جوراب بهاری روشن بپوشید که چشم گیر به نظر برسید. در زمان پوشیدن کت و شلوار جوراب مشکی را انتخاب نمایید. البته که برای فصل گرما و روزهای تابستانی جوراب مشکی انتخاب مناسبی نیست.

اندازه جوراب

قد جوراب را مد نظر قرار دهید. اگر از جوراب های خیلی بلند استفاده نکنید جذاب تر خواهد بود. همانطور که می دانید جوراب با اندازه های مختلف در بازار موجود می باشد. به طور مثال جوراب کالج، زیر قوزکی ،جوراب مچی و جوراب نیم ساق که همه این مدل ها می تواند برای ست کردن جوراب با کتونی مناسب باشد.

مطالب پیشنهادی
کفش ونس چیست؟

ست کتونی آل استار با جوراب

کتونی را بدون جوراب به پا نکنید!

حتی اگر فکر می کنید پاهایتان تمیز است با این وجود پوشیدن جوراب را رها نکنید چرا که اینطور نخواهد بود. حتما پاهای شما عرق می کند و عرق بدن حاوی باکتری است. باکتری ها در محیط های مرطوب و تاریک به سرعت رشد می کند و تکثیر می شود. پاهای تمیز و سالمی که دارید اگر جوراب نپوشید بوی بد خواهند داد. در نتیجه پوشیدن جوراب با کتونی را هرگز فراموش نکنید.

نکات کلیدی برای تکمیل استایل با جوراب

از جوراب سفید استفاده نکنید. به جز در موارد خاص به طور مثال اگر شلوار یا کتونی شما نیز سفید باشد بهترین جوراب برای این استایل جوراب سفید است.

ست بودن جوراب با شلوار بسیار اهمیت دارد. چه استایل اسپرت یا رسمی داشته باشید تفاوت نمی کند جوراب را با شلوار خود هماهنگ کنید.

طراحان مد می‌گویند که تنالیته رنگی باید در استایل افراد رعایت شود. به عنوان مثال، اگر شلوار شما مشکی است، می‌توانید از یک جوراب طوسی، خاکستری یا حتی نوک مدادی در استایل خود استفاده کنید.

اگر از گروه افرادی هستید که به جوراب های طرح دار علاقه دارید. باید بگوییم که بهتر است یکی از رنگ ها استایل شما در طرح های جوراب موجود باشد.

ست جوراب با کتونی

انتخاب جوراب با رنگ ها شاد و جیغ

در حالی به دنبال انتخاب یک جوراب مناسب برای کتونی کانورس و ونس برای استایل روزمره خود هستید. جوراب با رنگ های شاد و جیغ را می توانید انتخاب کنید. حتما دقت داشته باشید که تنالیته رنگی در استایل شما رعایت شود. به طور مثال کتونی زرد با جوراب بنفش انتخاب بسیار خوبی است. چرا که بنفش و زرد دو رنگ مکمل یکدیگر هستند و استایل شما را شیک و جذاب می کند.

مطالب پیشنهادی
تنوع بسیار بالا کتونی
جمع بندی

در این متن یکسری از نکات و قوانین برای ست کردن جوراب با کتونی بیان شد که طراحان مد به آن باور دارند. این نکته را در نظر داشته باشید که انتخاب پوشش و استایل شما به سلیقه شخصی شما بستگی دارد و حتما لازم نیست خود را به قوانین محدود کنید. اما این نکات می تواند برای داشتن استایل شیک و جذاب کمک کند.

برای خرید کتونی اسپرت اورجینال با بهترین کیفیت می توانید به سایت فروشگاه ایران کانورس مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *