وبلاگ

خرید کوله پشتی استاندارد از ایران کانورس

کوله پشتی استاندارد

برخی از افراد لوازم زیادی را با خود حمل می کنند که بهترین حالت برای چنین کسانی خرید کوله پشتی استاندارد است. دقت داشته باشید که کوله پشتی مناسب و خوب خریداری کنید چرا که در غیر اینصورت به بدن خود آسیب جدی وارد می نمایید. فروشگاه ایران کانورس علاوه بر کتونی های اسپرت کانورس و ونس کوله پشتی های شیک و زیبا با رنگ و طرح های جذاب ارائه می دهد.

کوله پشتی استاندارد

کوله پشتی باید متناسب با سن ،جنس و کاربری که دارد انتخاب شود. لازم است کوله پشتی متناسب با اندام خود را خریداری کنید که در زمان استفاده و حمل آن دچار مشکل نشوید. کوله پشتی وسیله ای برای حمل آسان تر وسایل می باشد بنابراین استفاده راحت از آن نیز اهمیت دارد. باید کوله پشتی را انتخاب کنید که فرم بدن شما را بهم نریزد و کار حمل وسایل را برای شما راحت تر کند.

نحوه قرار گیری کوله روی بدن

در صورتی که کوله پشتی سبب شود تا شانه ها به سمت جلو تمایل شود و روی پوست قرمزی ایجاد شود نشانه این است که محصول مورد استفاده شما استاندارد نیست. به طور کل کوله پشتی باید میزان وزن وارد شده بر بدن را به حداقل برساند و وزن سبکی داشته باشد. ضمن اینکه باید کوله دارای بندهای ضخیمی باشد تا بتواند وزن کلی کیف را در بدن تقسیم کند. حالت استاندارد بندها باید از جلو روی سینه قرار بگیرد و عرض آن ها حداقل 5 سانتی متر باشد.

مطالب پیشنهادی
انتخاب کتونی ورزشی مناسب

جنس

در میان انواع جنس های که وارد بازار می شود بهترین آن جنس چرم و برزنتی می باشد. چرا که این جنس ماندگاری بالایی دارد و حالت اولیه خود را از دست نمی دهد. ضمن اینکه کوله پشتی برزنتی وزن سبک تری دارد.

کوله پشتی زیبا

وزن کوله پشتی

مهم ترین آیتم در کوله پشتی استاندارد وزن آن است. گاهی اوقات پیش می آید که ساعات طولانی کوله پشتی را با خود حمل کنید در این صورت حمل کوله پشتی سنگین با وجود وسایل زیاد می تواند آسیب جبران ناپذیری به بدن شما وارد کند. به همین خاطر می توان گفت کوله پشتی استاندارد وزن بسیار سبکی نیز دارد.

شستشو کوله پشتی

استفاده مداوم از کوله پشتی قطعا سبب کثیف شدن آن نیز می شود در این صورت کوله پشتی به نظر کهنه می رسد. ضمن اینکه یک کوله پشتی استاندارد شستشوی راحتی نیز دارد. باید برای خرید کوله توجه کنید که نحوه شستن محصول راحت باشد و مجبور نباشید برای تمیز کردن آن از مواد شوینده قوی استفاده کنید. زیرا این کار ماندگاری کیف را کاهش داده و رنگ آن را تغییر می دهد.

کوله پشتی استاندارد

اشتباهات رایج

یکی از اشتباهاتی که بسیار متداول است یک طرفه انداختن کوله پشتی بر روی شانه می باشد. در واقع با این کار شما وزن کوله و محتویات آن را فقط به یک قسمت از بدن خود منتقل می کنید. و به مرور با تکرار این عادت نادرست آسیب های جدی به بدن خود وارد می کنید. حتما کوله پشتی را با هر دو بند روی شانه هایتان قرار دهید.

در حالت استاندارد کوله پشتی نباید از کمر شما پایین تر باشد پس تا جایی که امکان دارد تسمه های بند کوله را به بالا بکشید طوری که کوله به کمر شما بچسبد. در این صورت به ستون فقرات شما فشار زیادی وارد نمی شود ضمن اینکه شانه هایتان را به طرف عقب هل می دهد.

حتما توجه داشته باشید که بندهای کوله را به یک اندازه تنظیم کنید. اجازه ندهید یکی از بندها بلند تر از آن یکی باشد چرا که در این صورت وزن وارده به بدن شما به صورت نامتوزان تقسیم می شود.

کوله پشتی

جمع بندی

فروشگاه ایران کانورس که به داشتن کتونی های اسپرت و راحت مانند برندهای ونس و کانورس معروف است دارای کوله پشتی های استاندارد و با کیفیت و بسیار شیک و زیبا می باشد که سلیقه های مختلف را در بر می گیرد. برای خرید آن تنها کافی است وارد سایت www.iranconverse.com شوید و محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *