وبلاگ

تیپ و استایل با کانورس

استایل با کتونی کانورس

کتونی کانورس با مدل کفش آل استار که از معروف ترین و پرطرفدارترین در بین عموم مردم می باشد. البته که کتونی کانورس در مدل ها ساق دار و مدل ها تخت متنوع موجود می باشند. که همه ما تجربه پوشیدن یکی از مدل ها ی آن را داریم. این نوع کتونی با تغییراتی که ایجاد کرده اما همیشه طرح اولیه و ساده بودن خود را حفظ کرده است. در حال حاضر لازم است تا استایل با کتونی کانورس را بدانید و اطلاعات کاملی داشته باشید تا بتوانید تیپ و سبک درست و شیکی را برای خود خلق کنید.

استایل با کتونی کانورس

پوشیدن این نوع کتونی محدود به جنسیت نیست که بخواهیم دسته بندی کنیم کانورس زنانه یا کانورس مردانه بلکه این نوع کتونی برای جوانانی که می خواهند احساس راحتی کنند بسیار کاربردی است. فقط اینکه پوشیدن کانورس در نوع تیپ و استایل مردانه و زنانه و نوع لباس پوشیدن متفاوت می باشد.

استایل با کانورس

استایل بانوان

کانورس را با شلوار جین چسبان و دیگر قسمت ها استایل به سراغ مانتو بافتنی یا جلو باز بروید. برای زیر آن هم از یک تاپ یا شومیز می توانید استفاده کنید تا یک استایل بسیار شیک را داشته باشید.

البته می توانید از شلوار ها مام استایل که قد بلندی ندارند و در قسمت دم پا می توانید تا بزنید که این امر سبب می شود جلوه و زیبایی کانورس بیشتر به چشم آید.

دیگر نوعی از استایل با کتونی کانورس می توانید پالتو رسمی را با کتونی بپوشید همچنین از اکسسوری ها رسمی که استایل را جذاب و خاص تر می کند کمک بگیرید.

استایل دیگری که بسیار راحت و مناسب بیرون می باشد. ست کردن کانورس با پیراهن بلند مشکی است که این پیراهن بلند تا پایین پا برای راحتی بیشتر مناسب می باشد.

پیشنهاد جذاب دیگر در صورتی که می خواهید به استایلتان تنوع دهید و خاص دیده شوید گزینه دامن پلیسه بسیار انتخاب مناسبی است. ست کردن دامن پلیسه بلند با کانورس و یک کت می تواند شما را جذاب تر نشان دهد.

استایل با کانورس

استایل مردانه

برای استایل ها نیمه رسمی شلوار کتان را با کانورس ست کنید و پیراهنی مردانه و کتی اسپرت همراه کنید این سبک آراسته در عین حال بسیار راحت می باشد.

استایل با کتونی کانورس به همراه شلوار جین چسبان با یک تیشرت بسیار شیک و جذاب می شود.

جالب توجه است که بدانید شلورا پارچه ای هم با کانورس قابل پوشیدن است. شلواری پارچه‌ای که خط اتو دارد هم می‌تواند کنار کانورس قرار بگیرد و استایل جذابی برایتان رقم بزند. کافی است که این شلوار کمی کوتاه باشد، برشی نیمه‌رسمی داشته باشد و با پیراهنی نیمه‌رسمی همراه شود.

شلوار ورزشی اسپرت در کنار کانورس عالی است. تیپ راحت و شیک برای جلوه بیشتر از کلاه لبه دار هم می توانید استفاده کنید.

استایل با کانورس

نکات کلیدی

  • رنگ غالب تیپ و استایل خودتان را با رنگ کتونی هماهنگ کنید.
  • در صورت که تیپ و لباس شما رنگی و طرح دار است آن را با کتونی طرح دار ست نکنید.
  • اگر تمایل دارید کتونی بدون بدن به پا کنید طوری آن‌ها را بپوشید که شل و بهم ریخته روی پای شما دیده نشوند.
  • هرگز کانورس را با شلوار جین گشاد نپوشید.

جمع بندی

کتونی کانورس طراحی و تنوع فوق العاده ای در رنگ بندی دارد. در صورتی که یک جفت از آن را داشته باشید می توانید استایل جذابی برای خود بسازید. البته این در صورتی است که کانورس اورجینال را خریداری کنید. که برای تهیه آن لازم از است به فروشگاه ایران کانورس مراجعه نمایید یا از سایت آن خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *