وبلاگ

چگونگی افزایش عمر کتونی

افزایش عمر کتونی

امروزه با شرایط اقتصادی که وجود دارد. امکان خرید در دوره های کوتاه امکان پذیر نیست. باید تلاش کنیم با افزایش عمر کتونی آن را برای مدت بیشتری نگه داریم. راه حل های وجود دارد که در این متن آن را بررسی می کنیم تا بتوانید مدت زمان بیشتری از کتونی که خرید کرده اید استفاده نمایید.

ترفند های افزایش عمر کتونی

بهتر است در حین محافظت از پا از کتونی هایتان نیز مراقبت کنید. تا سبب افزایش طول عمر آن شوید.

جنس با کیفیت

همه می دانیم کتونی ها که در تولید آن ها از جنس ها نامرغوب استفاده می شوند به راحتی از بین می روند. دقت به کیفیت کتونی که شامل دوخت عالی و جنس رویه و زیره کتونی می باشد. با این وجود کتونی با کیفیت سبب می شود تا یک معیار خوب برای زیاد شدن طول عمر کتونی را رعایت کرده باشید.

افزایش عمر کتونی

سایز کتونی مناسب

سایز نیز بر افزایش عمر و ماندگاری آن تاثیر دارد. کتونی اگر از نظر اندازه کوچک یا بزرگ تر باشد به پا و راه رفتن شما آسیب می رساند.

درست راه رفتن

یکی از راه های که می تواند سبب افزایش عمر کتونی شود نوع راه رفتن صحیح توسط شما است. حتما شما نیز دیده اید که برخی از افراد در حین راه رفتن پای خود را روی زمین می کشند یا اینکه با کناره کفش راه می روند. تمامی این موارد سبب آسیب رسیدن به کتونی می شود. بهترین نوع راه رفتن این است که قدم بردارید و پای خود را روی زمین نکشید.

تمیز کردن کتونی

در صورتی که کتونی شما بو بگیرد این امر با گذر زمان سبب آسیب رسیدن به کتونی می شود و طول عمر آن را کاهش می دهد. بهترین راه برای از بین رفتن این بو شستشو دوره ای و منظم کتونی می باشد. با این کار می توانید سبب افزایش عمر کتونی شوید و در عین حال کتونی نو داشته باشید.

پیشگیری از تغییر شکل کتونی

یکی از راه ها افزایش طول عمر کتونی شما جلوگیری از بد فرم شدن آن است. برای این روش می توانید با استفاده از روزنامه، آن را مچاله کنید و داخل کتونی قرار دهید. این کار سبب جلوگیری از شل شدن کتونی شما و چین افتادن روی قسمت رویی آن می شود.

محل نگهداری

بدترین آسیبی که به کفش می توانید بزنید، تلمبار کردن روی هم کتونی ها و وسایل است. بهتر است در کمد جاکفشی، کتونی ها را در کنار هم طوری قرار دهید که روی هم انباشته نشوند. با روی هم قرار دادن کتونی علاوه بر کثیف شدن آن ها، باعث له شدن زود هنگام آنها می‌شوید.

می‌توانید آن ها را درون جعبه کفش نگهداری کنید، اما به شرط آنکه خیس نباشند؛ چون باعث رشد باکتری و ایجاد بوی نامطبوع می‌شود.

جمع بندی

با توضیحاتی که بیان شد و راه حل های که برای افزایش عمر کتونی گفته شد می توانید بکار ببرید و نتیجه آن را مشاهده نمایید. خرید از مراکز معتبر مانند فروشگاه ایران کانورس که کتونی اورجینال و با کیفیت کانورس و ونس را برای خودتان تهیه کرده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *