وبلاگ

نکات خرید کتونی راحتی

خرید کتونی راحتی

اگر از دسته افرادی هستید که بنا به شرایط کاری خود مدام کفش به پا دارید یا اینکه در طول روز مسافت های طولانی را برای پیاده روی طی می کنید لازم است به فکر خرید کتونی راحتی باشید. کتونی راحتی دارای زیره نرم ،انعطاف پذیر و سبک می باشد. ضمن اینکه دارای شیبی ملایم هستند و جنس داخل آن از پلی استر نرم می باشد. البته که عوامل دیگری مانند جنس رویه کتونی در راحتی آن تاثیرگذار است.

راهنمای خرید کتونی راحتی

وزن

کتونی راحتی باید به اندازه کافی سبک باشد. هر چند تنها ملاک کتونی راحتی وزن آن نیست مواردی چون نوع زیره و کیفیت رویه اهمیت بالاتری دارند.

کفی کتونی

در حالی که از ناراحتی ها ناحیه پا مانند خار پاشنه یا بیماری های کف پا رنج می برید. حتما به فکر خرید کتونی راحتی باشید که کفی آن طبی و استاندارد باشد.

زیره کتونی

کیفیت زیره کتونی از اهمیت بالایی برخوردار است. زیره باید دارای عاج باشد و به اندازه کافی نرم و انعطاف پذیر باشد و ضمن راه رفتن فشار وارده به کف پا را دفع کند. مدل هایی که دارای زیره پیو هستند بسیار نرم و انعطاف پذیرتر از مدل ها پی وی سی می باشند.

مورد دیگر که در انتخاب زیره کتونی باید توجه داشت مقاوم بودن آن در برابر سایش است. به خصوص در فصل زمستان بارش برف وجود دارد که باید در برابر سرخوردگی نیز مقاوم باشد.

خرید کتونی راحتی

ضد آب بودن

کتونی راحتی باید در برابر نفوذ آب مقاوم باشد. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی شاهد آن هستیم که کتونی با رویه نانو تولید می شود که از نفوذ آب به داخل کتونی جلوگیری می کند.

نحوه پوشیدن

از جمله مواردی که قبل از خرید کتونی راحتی باید در نظر داشت نحوه بستن و پوشیدن کتونی است. در صورتی که مداوم بخواهید کتونی را از پا در بیاورید و بپوشید مدل ها بندی انتخاب خوبی نمی باشد. اگر نمی خواهید در زمان پوشیدن کتونی با چالش گره زدن مواجه نشوید می توانید از مدل های راحتی بدون بند انتخاب نمایید.

خرید کتونی راحتی

نکاتی برای نظافت و نگهداری از کتونی

نه تنها کتونی راحتی بلکه هیچ نوع از کفش و کتونی را با ماشین لباسشویی نشورید چرا که به چسب و دوخت اطراف آن آسیب وارد می کند.

بهترین گزینه برای تمیز کردن کتونی آب و کف یا اسپری تمیز کننده می باشد. رعایت نکردن این نکات می تواند موجب جدا شدن زیره از رویه کتونی شود.

در زمان انتخاب و خرید کتونی راحتی دقت کنید که اندازه کتونی برای پای شما مناسب باشد به این شکل که انگشتان پا روی یکدیگر نباشد و نیز شست پا خم نشده باشد در صورت رعایت نکردن این موارد نه تنها پای شما اذیت می شود بلکه کتونی نیز از بین می رود.

خرید کتونی راحتی

جمع بندی

برای خرید کتونی راحتی می توانید از میان مدل های کانورس و ونس فروشگاه ایران کانورس که بسیار متنوع و رنگ بندی های جذابی دارد انتخاب کنید. و با توجه به سلیقه شخصی و البته تیپ و استایلی که دارید از میان مدل ها موجود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *