وبلاگ

کتونی اسپرت مردانه

امروزه با سبک زندگی مدرن و سرعت گرفتن همه امور اکثر مردم به سمت استفاده از کتونی راحت و غیر تجملی گرایش پیدا کردند. استفاده از کتونی سبک و راحت در بین آقایان رایج شده و اکثر نسل جوان به دنبال کتونی اسپرت مردانه می باشند که با استایل خود ست کنند.

ویژگی ها کتونی اسپرت مردانه

سبکی کتونی

از مهم ترین عوامل تعیین کننده اسپرت بودن، وزن کتونی است. اهمیت وزن به خصوص اگر کتونی برای پیاده روی و حرکات ورزشی مورد استفاده است. از مزایای کتونی سبک این است که در هنگام استفاده طولانی از فشار غیر عادی و صدمه به مچ یا مفصل های پا وارد جلوگیری می شود.

دوام و ماندگاری

فاکتور دوام از مهم ترین موارد در زمان انتخاب و خرید کتونی اسپرت می باشد که باید به آن توجه داشت. در صورتی که کتونی اسپرت استحکام و مقاومت مطلوبی نداشته باشد خیلی زود کارایی خود را از دست می دهد.

انعطاف پذیری

از ویژگی ها کتونی اسپرت مردانه انعطاف پذیری آن است که سبب می شود این نوع کتونی برای انجام حرکات ورزشی مناسب شود.

جریان داشتن هوا در کتونی

قابلیت تنفس پا در کفش یکی از ویژگی ها اصلی یک کتونی اسپرت مردانه است که حتما باید به آن توجه داشت. این امکان سبب می شود تا در زمان استفاده از کتونی پا عرق نکرده و در نتیجه بوی نامطبوعی در کفش ایجاد نشود یا اینکه دمای پا بالا نرود.

کفی کتونی

کفی ها مورد استفاده در این نوع کتونی به طور معمول دارای یک سری برجستگی یا تو رفتگی های استاندارد است. این نوع طراحی باعث می شود تا استفاده طولانی مدت از کتونی سبب خستگی پا نشود.

مطالب پیشنهادی
معرفی کتونی اسپرت

 کتوینی اسپرت کانورس ساقدار

انواع مدل ها کتونی اسپرت مردانه

کتونی اسپرت ورزشی

انتخاب این نوع کتونی برای استفاده روزمره یا انجام ورزش ها سبک مانند پیاده روی یا دو آهسته مناسب است که در انواع طرح ، رنگ و جنس در بازار موجود می باشد.

کتونی اسپرت کلاسیک

یکی دیگر از مدل ها کتونی که علاقه مندان زیادی در بین آقایان دارد کتونی اسپرت کلاسیک است. در واقع این نوع کتونی بدون بند هستند بسیار راحت و معمولاً به سهولت می توان آن را در استایل ها مختلف استفاده کرد.

کتونی اسپرت مردانه

بخش ها کتونی اسپرت

رویه

بخش بالایی و رویی کفش گفته می شود. که با استفاده از پارچه ها مختلف طراحی و تولید می شود بهترین نوع رویه که بدون درز و صاف باشد.

پاشنه

از قسمت ها مهم یک کتونی اسپرت مردانه بخش پاشنه و به خصوص بخش بالشتکی آن است. به طور کلی باید احساس راحتی و نرمی در قسمت پاشنه داشته باشید.

زیره یا بخش بیرونی کتونی

زیره مقاوم ترین و مستحکم ترین بخش کتونی اسپرت مردانه است که معمولاً با استفاده از موادی مانند فوم یا لاستیک تولید می شود. اگر چه دوام و استحکام این بخش اهمیت فراوانی دارد اما استفاده کنندگان کفش های اسپرت باید به این نکته توجه داشته باشند که استفاده از زیره مستحکم تر معمولاً به معنای افزایش وزن کفش است.

کتونی اسپرت کانورس

جمع بندی

کتونی اسپرت از جمله اجزاء استایل هر فردی می باشد که در کمد اغلب اشخاص پیدا می شود. باید به راحتی و سبکی و در عین حال ظاهر این نوع کتونی اهمیت دهید. که به نمونه های از این نوع کتونی مانند کانورس و ونس می توان اشاره کرد. و برای تهیه اورجینال آن می توانید به فروشگاه ایران کانورس مراجعه کرده یا به صورت آنلاین از سایت  www.iranconverse.com  خرید نمایید.

مطالب پیشنهادی
راهنمای خرید کتانی اسپرت مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *