وبلاگ

معرفی مدل کتونی کانورس لژدار

کتونی کانورس لژدار

کتونی بهترین انتخاب برای استفاده روزمره ، محل کار و داشتن سبک و استایل اسپرت می باشد. به دلیل اینکه مدت طولانی پا داخل کفش قرار می گیرد باید از کفش راحت استفاده کنید. کتونی انواع و مدل ها مختلف دارد که برای هر مکان باید متناسب با آن را انتخاب کنید. ضمن اینکه برای پوشیدن کتونی حتما جوراب به پا داشته باشید. در میان انواع مختلف کتونی می توان گفت که کتونی کانورس لژدار بسیار پرطرفدار و زیبا می باشد.

کتونی کانورس لژدار

کانورس یک برند قدیمی و نامی در کشور آمریکا است. که امروزه بسیار پرطرفدار و مورد استقبال قرار گرفته است. در ابتدا کفش کانورس مخصوص ورزش بسکتبال بود اما با گذر زمان برای استایل کژوال بیشتر مورد پسند قرار گرفت و طرفداران خود را پیدا کرد. کتونی کانورس لژدار در دسته کتونی اسپرت قرار گرفته است. که در برخی از مدل ها لژدار هم پنجه پا و هم پاشنه آن در ارتفاع زیادی هستند به طوری که پاشنه در ارتفاع بالاتری قرار دارد. در مدل دیگر پاشنه و پنجه در یک سطح قرار دارند. البته توجه داشته باشید که کتونی کانورس لژدار برای ورزش مناسب نیستند.

کتونی کانورس لژدار

کتونی ساقدار آل استار

این نوع از کتونی که بسیار ترند شده کتونی ساقدار معمولا ظاهری ساده دارند و به همین خاطر پرطرفدار هستند. به تعبیر بهتر با ساق بلند و سادگی ترکیبی شیک دارند که با شلوار جین بسیار هماهنگ و جذاب می شوند.

کتونی کانورس لژدار

نحوه ست کردن کتونی اسپرت

بهترین حالت این است که کتونی را با لباس خود ست کنید. به طور مثال از انواع شلوار جین جذب، مام استایل و…. می توانید با کتونی استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی
کتونی ونس اسپرت

البته می توانید انواع شلوار مخمل ،کتان و… را با کتونی کانورس ست کنید.

دقت داشته باشید که پوشیدن لباس مجلسی مانند مانتو یا کت مجلسی با کتونی اصلا جالب نیست.

گاهی می توانید با انواع کت اسپرت خاص نیز کتونی هماهنگ کنید و استایل جذاب و شیک و در عین حال متفاوتی داشته باشید.

کتونی کانورس لژدار تنوع رنگی شاد و جذابی دارد. به همین خاطر طرفداران بیشتری را به سمت خود جذب می کند. کتونی رنگی به تیپ اسپرت شما کمک بسزایی می کند. این نوع کفش مناسب افرادی هستند که قد کوتاهی دارند و می خواهند استایل و زیبایی خود را حفظ کنند.

کتونی کانورس لژدار

جمع بندی

لازم است تا مدل ها مختلف کتونی اسپرت از ونس تا کتونی کانورس لژدار و ساده را بشناسیم و بدانیم برای کدام سبک و استایل چه نوع کفشی مناسب است. که با توجه به این معیارها انتخاب و خرید خود را از فروشگاه ایران کانورس انجام دهید. چرا که کفش نقش اساسی در سلامت بدن ما دارد به همین خاطر باید در انتخاب آن دقت به خرج دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *