وبلاگ

کتونی ونس اسپرت

کتونی ونس اسپرت

کتونی ونس توسط یک کمپانی آمریکایی که در ایالات کالیفرنیا واقع است تولید و به بازار عرضه می شود. این برند آمریکایی به اضافه کفش ورزشی، تیشرت، هودی، جوراب و کلاه و… تولید و پخش می کند. ونس به عنوان اسپانسر مسابقات اسکیت بورد و چند مسابقه زمستانی دیگر بوده است. کفش های اولیه این برند توسط پسر یکی از شرکا طراحی شد و برای اولین بار کفش ها طرح دار را معرفی کرد. کتونی ونس اسپرت جای خود را در بین بسیاری از افراد باز کرده و به استایل روزانه آنان پیوسته است.

ست کردن با کتونی ونس اسپرت

این نوع کتونی قابلیت آن را دارد که با لباس ها زیادی ست شود. ونس اصولاً برای استایل های غیر رسمی استفاده می شود. به طوری که هر چقدر لباس شما راحت تر و اسپرت باشد ست کردن ونس با آن راحت تر است. البته که روش های هم برای پوشیدن لباس ها رسمی با این نوع کتونی وجود دارد. اما تنها کاری که باید اتفاق بی افتد انتخاب یک جفت کتونی ونس اسپرت و ست کردن درست آن با دیگر لباس هایتان است. مدل کتونی ونس تعیین می کند که چه لباسی باید با آن ست شود.

کتونی ونس به دلیل شکل خاص و راحتی که دارد مورد علاقه بسیاری از افراد می باشد. این نوع کتونی رنگ ها متنوعی دارد یعنی متناسب با سلیقه هر فرد یک مدل از آن وجود دارد. از طرح ها ساده برای آن هایی که طرفدار مینیمالیسم هستند گرفته تا طرح ها چشمگیرتر برای افراد جسورتر البته مدل( اسلیپ -آن ) برای تمام سلیقه ها گزینه مناسبی می باشد.

مطالب پیشنهادی
چگونگی تمیز کردن کتونی

کتونی ونس اسپرت

فاکتورهای ونس اورجینال

  • این کتونی ونس بسیار راحت و نرم هستند. چرا که در فرآیند تولید آن از مواد درجه یک استفاده شده است.
  • برای این نوع کتونی از زیره لاستیکی استفاده شده است که به منظور جلوگیری از سایش کفش است.
  • این کفش ها دارای رویه مقاوم در برابر حرارت هستند.
  • مواد اولیه این کتونی آنتی باکتریال است.
  • طراحی کتونی ونس اسپرت به گونه ای است که می توانید در میهمانی ها و استایل ها روزمره و ورزش از آن استفاده کنید.

کتونی ونس اسپرت

بسته بندی کتونی ونس

موردی که باید در نظر داشته باشید نحوه بسته بندی کتونی است. برندها شناخته شده و معروف مانند ونس هیچ وقت محصولات گران قیمت خود را در بسته بندی ساده عرضه نمی کنند. به این ترتیب که کتونی ونس اورجینال را داخل یک کاور پارچه ای یا پلاستیکی درون جعبه قرار می دهند. به اضافه اینکه پیشنهاد می شود اطلاعات فنی کتونی مورد نظر را با اطلاعات داخل سایت ونس چک کنید.

کتونی ونس اسپرت

نکته : موردی که لازم است در زمان خرید کتونی ونس اسپرت در نظر داشته باشید. دوخت کتونی است از آنجایی که کتونی ونس بیشتر برای استایل ها کژوال مناسب می باشد دارای دوخت تمیز و جذابی می باشد.

خرید ونس

در زمان خرید ونس مردانه و ونس زنانه دقت کردن به مواردی که در بالا بیان شد کمک می کند تا از اتلاف پول خود جلوگیری کنید. متاسفانه فروشگاه های زیادی وجود دارند که کتونی ونس تقلبی را به اسم اورجینال با قیمت بالا به مردم می فروشند.

جمع بندی

کتونی ونس اسپرت یکی از پرطرفدارترین نوع کتونی در بین جوانان می باشد. کتونی ها تولید شده توسط برند محبوب ونس دارای ویژگی ها منحصر به فردی هستند که سبب می شود تا این محصولات از سایر کفش ها مجزا باشند. با استفاده از کتونی ونس می توانید استایل کژوال فوق العاده شیکی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *